2012-01-10 kl 17:51:48 / träning kommentarer - 0

har en väldigt jobbig dag! men inte så att jag vill gråta, dehär är en sån dag när man bara vill skratta, skratta för man vet inte vad man ska göra, när drömmen man har haft hela livet sakta försvinner bort, ingen vet var den tar vägen och ingen vet vad man ska göra!

ska jag vara helt ärlig finns det ett själ till varför jag fortfarande spelar fotboll & det är för att jag spelar i världens underbaraste lag, vi kanske inte är speciellt "asbra" och vi vinner väldigt sällan, men vi har alltid kul och jag trivs så himla bra med alla! & dessutom har vi något som inte många andra lag har, samanhållning, roligt och något att stäva mot!
Vi hade ett mål att alla ska få vara med och ha roligt. Vi bryr oss inte om ifall det kommer någon ny eller om någon är dålig vi strävar framåt och tillslut skulle vi ha lyckas! Vet inte vad som händer med vårat lag men jag vill verkligen att alla ska inse att vi är bäst och jag älskar alla så sjukt mycket! Jag kommer att fortsätta lyckas och misslyckas och inte för att jag längre ska bli något proffs utan för jag tycker de är roligt och jag ska kämpa för jag vet människor som fortfarande tror på mig, vart jag än hamnar så jag lyckas tillslut! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback