Första Januari

2012-01-01 kl 17:52:29 / Allmänt kommentarer - 0
Ja, antar att alla mår som dom borde göra för jag mår as bra! :)
Dagen började med att mitt lösnagellim tog slut precis innan vi skulle åka in till örebro och jag hade endast 7 naglar på mig, men de fick duga (var ändå ingen som såg). Sen när vi kom fram till Jossan (viktors kompis flickvän) åt vi jätte god mat och sen blev de lite biljard spel & massa prat! vid 12slaget gick vi och kollade på fyrverkerierna vid slottet och sen lite efterfest hemma hos Simon där vi sedan sov! imorse gick vi upp jätte tidigt för att åka hem och sepla monopol, & när vi närstan är hemma åker vi på sladd ner i diket, braaa viktor.. Men allting gick bra och nu har jag förlorat på monopol & sitter i soffan och tjurar lite, hoppas ni har haft ett lika bra start på året också, För mitt har varit kanon! Pussssss ♥


(bilder från jossans Facebook)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback