So little time Of life

2013-02-27 kl 19:51:52 / träning kommentarer - 0

Igår massor med löp och fysträning istället för vanlig grästräning, sjukt jobbigt men de behövdes verkligen och nu känns de verkligen som att man förtjänar massor med godis!
Idag på förmiddagen gjorde jag, emma och my cerat hemma hos mysan och nu har jag pluggat lite och nu blir de godmat och filmmys med Virre, gött!


Kattunge sökes

2013-02-25 kl 22:50:54 / Allmänt kommentarer - 0

Inget speciellt har hänt idag en vanligmåndag, ganska skönt att komma tillbaka till skolan och få veta att de är ca 4 veckor till påsklovet!
Men nu är de så här, jag söker en billig men ändå söt kattunge, har kollat på blocket men hittar ingen som passar så om någon vet någon som har en kattunge till salu säg gärna till, vill ha ett tillskott till familjen! Hihi


Trix-cupen

2013-02-24 kl 19:39:44 / träning kommentarer - 0

Har varit på cup i Norrköping hela helgen, gick helt okej spelade lika 4 matcher och vann 1 förlorade dock två av de 4 matcherna på staffar och därför slutade vi 15/24! Sovit på hotell och myst med mitt underbara lag, har dock sovit som en Fis och därför blir de lite käk nu och sen krypa ner med Viktor i sängen!
Bilden på hotellrummet har jag tagit från Ebba och de kommer nog fler bilder sen!

https://cdn2.cdnme.se/1303396/6-3/pic_512a5e0be087c31796d4a6fb.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/1303396/6-3/pic_512a5e28e087c3177ddc7b8e.jpg" class="image">


lång text

2013-02-19 kl 11:39:44 / Allmänt kommentarer - 0
Förra veckan var mycket bättre än veckan innan! på onsdagen klarade jag min uppkörning och på alla-hjärtansdag klarade jag skrivningen och därför har jag nu körkort! på alla-hjärtansdag åt jag viktor och jonas jätte god mat som viktor hade lagat och sen kollade jag och vitktor på en mysfilm, vart en jätte bra dag! fredagen hade jag praktik och sen kollade jag och virr på melodifestivalen. På lördagsmorgnonen tog jag bilen till hallsberg för att spendera lite tid med mina fina vänner Ellinor & Amelia, vi åt pizza och körde runt i hallsberg, sen åkte jag hem och tränade. på söndagen vart de också träning och igår vart den en vilodag där jag bara satt hemma och njöt av mitt sportlov! nu har jag nyss käkat lite frukost och ska sätta mig en stund framför tvn sen ska jag städa och sen åker jag till min mamma, pappa och kurt och umgås lite, kanon! 

New in

2013-02-18 kl 20:50:25 / New in kommentarer - 0

Bad week

2013-02-12 kl 21:09:32 / lilla mig kommentarer - 0

Finner inga ord för hur dålig förra veckan var, de ändå positiva var att lina fyllde år och de blev en väldigt bra fredagskväll annars kan jag inte komma på något som var bra!
Hoppas på att denhär veckan blir bättre och idag var jag i Romme alpin med skolan, var ca 2år sedan jag åkte senast så jag körde lite snowboard den här gången, gick inte speciellt bra och nu har jag ont i hela kroppen men de va roligt' Godnatt glada läsare!! Orkar inte lägga upp någon bild! Puss


Melodifestivalen

2013-02-03 kl 13:22:24 / Allmänt kommentarer - 0
Har inte haft någon blogglust eftersom jag inte har gjort någonting denhär veckan. skola måndag-onsdag och sen torsdag-fredag var jag sjuk och gjorde ingenting och igår var jag hos mamma och pappa en sväng och sen melodifestivalmys idag blir de en lugn dag och sedan drar jag iväg till linde för att se mitt lag spöaskiten ur Garphyttan! 
 
 
Dock kom inte min favorit vidare, GOSA! :)