PullarN & jag,

2009-08-14 kl 11:29:57 / Allmänt kommentarer - 1
Vaknade nyss, eller ja, för kanske en timme sen.. men jag låg i sängen och bara tänkte på lite allt möjligt, skönt! Idag ska jag försöka städa bort lite saker, & sen ikväll kanske PullarN kommer, de kommer bli en massa med myys och förhoppningsvis en massa blider på de, Nu ska jag gå på toa.. för jag är kissnödig -.- som alltid, & nu är de exakt en vecka kvar tror jag sen drar jag till Daanmaark! Taggga girls ;) ♥
Imorgon drar jag till frövi & spelar macth tagga de också alla kommer & kollar tycker jag..
Är de nån som vill hitta på nått? msn på däe, [email protected] (yy'
Tjenahej så länge ♥



Lovisa<3

nu är snuuuggggggg:D!

det är miiisssssss (:<33

2009-08-14 13:53:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback