I wanna dance with sombody

2010-03-06 kl 20:28:31 / Allmänt kommentarer - 0

chacha bloggen, de va ett tag sen nu igen..  först i torsdags va jag på träning inte så mycket mer, sen igår va jag med saris och sen gick vi på disco och träffade Kennie, Niklas, Jesper, Fredrik, Max, Emelie & Linus för gick vi typ å käkade Pizza sen till skolan på discot haha, väligt trevligt faktist och nu idag va jag på cup och vi kom först från fel håll, haha nej men jag va riktigt dålig faktist menmen, vi va ju ganska bra iallafall och dom andra kom tvåa och de va ju faktist as bra! Och nu är jag sjukt avensjuk på kennie som är på melodifestivalen helt utan mig, och dessutom såg jag honom på tvn, nu ska jag kolla lite vidare Kyssen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback