20:53 time for sleep

2011-05-17 kl 20:53:32 / Allmänt kommentarer - 1
huhe, har inte skrivit något sen onsdagen så nu kommer ett långt kortattat inlägg om helgen :D

I fredags åkte jag och hämtade Lina sen åkte vi till sara för att va med henne, emma, adam, stoffe & gabbe i frövi hände inte så speciellt mycket utan vi va mest där och sen pajjade min mopppppeeeed, rip men nu är den fixad iallafall.. men då åkte vi med emma hem och sen sov vi i husvagnen i fellingsbro, hihi
på lördagen åkte vi hem rättså tidigt sen tog jag cykeln från mig in till frövi (lök) och sen åkte jag, Lina & sara till emelie för lite chillkväll med melodifestivalen och grejer med massa roliga! sen somnade jag och lina där och vid 10 åkte vi hem för att senare åka tillbaka på match som jag inte kunde spela, 5-2 blev de till dom andra.. surt men jaja & sen somnade jag vid halv 7! Igår kände jag mig sådär men gick till skolan iallafall och sen linde med bandet nu idag vaknade jag helt död men tvingade iväg mig till skolan och sen för att kolla på min träning, Imorgon som vanligt får jag inte vara med på min men åker iallafall dit och glor! nu ska jag nog sussa.. Pusssss för livet ♥






Lyckligtjej?

NATHALIE - Livet som breakdansare

Fett fint hår du har ju! :)

2011-05-22 22:30:01 URL: http://nnathis.blogg.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback