Viktigt

2011-10-26 kl 22:49:00 / Allmänt kommentarer - 0

Jag vet inte om det bara är jag som känner så här eller om alla gör de.
Vi lever i ett bra land utan krig och ibland kan man läsa i tidningen hur två svenskar sitter fast i utlandet, fångade av terrorister i någon håla! Och de är då man börjar bry sig, men helt ärligt hur tänker man då! De dödas säkert miljontals med människor från de landet varje dag och då bryr vi oss inte! Jag tycker att alla borde börja tänka om är vi såhär sjukt själviska! Vad gör ni om de blir krig i Sverige, tycker synd och er själva och ber för erat liv till ett annat land? Ja då hoppas iallafall jag att dom spottar på din grav, Dehär är
För jävligt, och jag hoppas att man kan börja tänka på alla andra istället för sig själv!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback