www.Lbboorrg.webblogg.se

2011-09-17 kl 21:23:40 / Allmänt kommentarer - 0
LENAAA BORG



Hey fogs!
Det är jag som är Lena Borg född 25 januari-95 och just nu är jag 16år.
jag är uppväxt i en liten by, Rockhammar (några mil utanför örebro) men just nu är jag bosatt i en lägenhet i Hallsberg eftersom jag går i skola här.
Jag går första året på Alléskolan handel- och administrationsprogrammet och har dessutom elitfotboll som tillval, det är egentligen därför jag har flyttat hit för möjligheterna för min del är ganska breda här.

för min del så spelar jag helst fotboll och just nu spelar jag för frövi Ik 15-18 div 1 & även fast vi inte är bäst så älskar jag mitt lag sjukt skönt stämning förmesterdels! huhu när jag inte spelar fotboll så är jag med världens underbaraste pojkvän, eller ja, vi är förjämnan han bor typ med mig och när jag är utan honom känner man sig aldelles vilse, älskar den känslan det är då man vet hur mycket man tycker om någon.

Jag bloggar inte varje dag men så mycket jag har tid & jag gör det för jag tycker det är kul och för att folk som är lite nyfikna kan få läsa lite om mitt liv ungefär, hihi.
Det är inte jag själv som gör min Design som ni kanske redan har förstått utan det är Daniella & det är jag verkligen tacksam över är sjukt nöjd!

Om ni vill veta något mer är det bara att hojta till eller skriva en komentar, puss folket ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback