Min frelör ! ♥

2010-10-30 kl 18:40:23 / Allmänt kommentarer - 0
vaknade hemma hos emma i soffan brevid joel, fett varmt eftersom jag hade allt täcke (a), Tom väckte mig kände mig helseg och trött med tanke på att vi nyss hade lagt oss, då åkte ja till örebro med mammi&pappi och sen hem och la mig i sängen, nu har ja nyss solat och skulle egentligen iväg till frövi men dom tyckte de va bättre ja va hemma så de blir en hemmamys lördag, imorgon ska ja försöka komma upp rätt tidigt och gå iväg och träna lite sen lite senare kommer förhoppningsvis min Saris, ♥ nu ska ja gå och käka lite rosa och slänga iväg ett sms och se hur lilla max mår, puss vi hörs ♥



Oj så porrig ♥

Go ♥

2010-10-30 kl 13:44:08 / Allmänt kommentarer - 0
sista dagen på praoen, helt ok! sen en spårad kväll, helt ok! Sen en helt n y Lena, helt ok! ♥


LOV, MER ÄN OK!

Fotboll foooffaan! ♥

2010-10-28 kl 18:53:25 / Allmänt kommentarer - 0
Idag skol-cup och förlorade mot alla så vi blev helt klart sist, typiskt fröviskolan och mig de va rätt roligt iallafall för alex satt och höll mig sällskap hela dagen!
sen nu skulle jag och träna men min huvudvärk tvingade mig att va hemma, de är bara att ta nya tag till imorgon tagga då kommer lovisa och då blire röjjj i frövi, yeey! ♥

Nu vet ja precis hur de känns, fast de har ja har vetat hela tiden. ♥

2010-10-27 kl 20:47:56 / Allmänt kommentarer - 0
Idag praoen med mina mysiga barn och sen hem och träna först innebandy sen lite dans sådär, de är bästa att börja i tid för efter lovet börjar jag med allt nytt, ♥ nu ska jag gå ner och duscha för att sen lägga mig för sovmorgon imorgon fett gött, ses i skolan, hahaha puss? ♥





Prao pix ♥

2010-10-26 kl 16:07:50 / Allmänt kommentarer - 0
Nyss har ja plockat upp alla kläder från mitt rum för mamma och pappa tjatade så, vi ligger ja och chillar och funderar på att sola lite igen, sen äre iallafall träning ♥  hörs sen


Det är ja som är konstnären, men sen förstörde alla den..
Haha, btw så tycker ja att dom är lika (; ♥

Mens

2010-10-25 kl 21:38:39 / Allmänt kommentarer - 0
hemma efter en låång springtur från bilen till toaletten alltså, de va så mörkt och ensamt så ja tog en lång dusch när jag kom hem ist, på spelningen håller vi på att spela in lite slask osv och sen ska vi nog komma på nån ny låt.. weei
näe nu ska ja sova så ja orkar upp imorgon & btw så ska jag spela fotboll i linde på måndag WEEIY ♥



3 månader kvar ♥

2010-10-25 kl 14:18:54 / Allmänt kommentarer - 0
Har precis kommit hem från en kort men ändå lång dag med barnen, vi gjorde allt de vanliga och nu är jag fett med sliiten så ja ska nog lägga mig i solariet en stund bara för att, ♥ senare iväg å repa och sen ska ja nog ut och röra på mig om de inte blir så sent och kallt, Hej så länge ♥

step to step ♥

2010-10-24 kl 20:40:02 / Allmänt kommentarer - 2
Idag träning och nu ska ja försöka orka måla naglarna och sen sängen, Puss ♥


Jag kanske dör imorgon, men jag lever idag.

Degen ♥

2010-10-23 kl 13:26:55 / Allmänt kommentarer - 0
I torsdags va jag på bio med brudarna, maten va as guud & filmen helt okej faktist.. Jag gillar 3D, the last airbender haha. igår blev ingenting som planarat lovisa kom hem och då drog jag&sara till henne sen till Niklas och träffa nettan, marcus, oliver, linus och lina en stund sen sov vi där för vi orkade inte gå hem sen upp tidigt och ta en dusch hos degen sen hem.. nu ska vi ta nått random kusinkort som nån överraskning till lillamomo, Jag är baara liite sliten så de kommer se jätte fint ut.. (bilder kommer nog sen) Pusss ♥

Rockhammar, som bäst hos mig ja! ♥

2010-10-20 kl 21:39:33 / Allmänt kommentarer - 0
Hihi hejbloggen idag har min dag spenderats med mina bästa rhkompisar, först skola eller ja prao på skolan och sen gick ja till uffe med agge&max och glo film en stund, usch och fysatan vilken äcklig film :O
sen gick ja hem eller fick skjus för ja är lat och sen efter en stund ut på bus med max för en promenad nu ligger ja död i sängen och ska kolla tåg tider ska på bio imorgon ist med sp, asniice ♥


Klockren!

2010-10-19 kl 15:17:27 / Allmänt kommentarer - 0
Hihi måste bara visa denhär klockrena bilden!



så typist kossan! :D hahaha! :D

rubrik♥

2010-10-19 kl 14:23:00 / Allmänt kommentarer - 0
kom nyss hem för en halvtimme sen från min lekfulla prao, nu ska ja städa lite smått och sen träning i rockhammar, (y' weehoi, sen imorgon bio med sp fast utan david alltså Rossan&linnea först bio sen god mat.. Mys med tjejerna, näe nu ska ja njuta av livet.. Puss ♥


dkfbmk? ♥

2010-10-18 kl 21:22:09 / Allmänt kommentarer - 0
Praoen idag helt okej fast alla barn tyckte ja va dum, haha men leka ville dom, jaja dehär får gå i 2veckor nu.. efter åkte jag och pratade med saris en snabbis sen hem och sen på rockskolan och skämmaut sig, fett med pinsamt & de fanns inge varmvatten när ja kom hem så jag får duscha imorgon.. nödvändigfakta , Puss ♥

wwakeup ♥

2010-10-17 kl 19:24:23 / Allmänt kommentarer - 0
Nu har jag tränat de va skönt att komma in och nu ska kolla lite kläder och sånt sen ska ja mysa i sängen och imorgon prao 8-2varje dag skönt då blire väll frövi eller träna eller nått och på kvällen linde med sp, Love


Något annat, ♥

2010-10-17 kl 14:06:58 / Allmänt kommentarer - 2
Hej, de blev inget inlägg igår för ja åkte till frövi och träffade joel, marcus, micke, matte och rikard onågra fler och kom hem ca halv 4 igår tror ja de va så ja jag är rätt sliten men helt okej, nu ska ja äta lite sen iväg och träna, how awesome.. xox


One night to remember

ε

2010-10-15 kl 18:53:00 / Allmänt kommentarer - 0

 

 


Silverpink@Lenaborg ♥

2010-10-15 kl 17:57:22 / Allmänt kommentarer - 1
JAG MISSADE SNÖN!?
jag kollade nyss fb och alla hade skivit att de snöade, fuuuck.. -.-'
aja nu har jag kollat lite kläder och sånt fast vet inte varför nu käk puss ♥


belive ♥

2010-10-15 kl 11:28:42 / Allmänt kommentarer - 1
Nyss vaknat upp från min nybäddade säng, skönt.. Nu ska jag börja fixa lite sen fixa mig sen lite mer på dan träffa min bästa vän saris och så får vi se va som händer underkvällen, jag vet va ja vill iallafall


Ny design, Tack Daniella.. & Oscar ! ♥

2010-10-14 kl 22:58:43 / Allmänt kommentarer - 0
tack så myckt till danni som än en gång har gjort om min blogg, min höstblogg! nu kan man skriva direkt till mig via min gästbok som alla borde göra, osv! den blev jätte fin tack så jätte jätte mycket! ♥

Nu ska jag och kurtis kolla på i rymden finns inga känslor som jag tack vare oscar lyckades ladda ner, haha tack ! :D
de tog ett tag eftersom jag inte hänger med precis hela tiden men nu ska ja glo (A) puss

sseeks ♥

2010-10-14 kl 19:07:19 / Allmänt kommentarer - 0
sista dag i skolan, fyyfan va gött.. ingenskolan på 3 sköna veckor nu först 2 prao och sen 1 lov, på praoen blir de rhskolan ooch slutar typ 2 varje dag.. så jävla skönt ♥
Nu har ja plockat i lite i min nya garderob fast galgarna och hyllorna räckte inte så de blir kanske ikea imorgon eller lördag, nu ska ja fixa lite till sen blir ja sugen på mys? (;

Rädda min helg?

2010-10-13 kl 21:03:58 / Allmänt kommentarer - 1
Jag är en as duktig och sjuk och besivken lena,
helgen blev inte som planerat as usual, besviken..
jag har haft feber 2dagar i skolan, sjuk
Och ja har gjort varje litet prov förutom no idag som vi har imorgon, duktig
Och det är en dag sen ingen jävla fucking skolan på 3 veckor, fyyyyyfan va nice..
vill man rädda min helg är de bara att höra av sig, hej ♥

thinking about uus, ♥

2010-10-12 kl 19:45:11 / Allmänt kommentarer - 0
Feber är nått jag har & massa läxor, men dom gör ja imorgon för ja pallar inte, idag as drygt i skolan och sen hem och fixa mion garderob nu ska göra lite chokladopudding och sätta mig framför tvn och heja min man, anders! ♥


Snabb & dryg, som du!

2010-10-11 kl 22:25:10 / Allmänt kommentarer - 0
Men ja jag är fett bra på att blogga, i fredag... um ikea och köpa min garderob sen packa sen hela helgen höstläger orkar inte förklara allt nu, idag heldöd i skolan sen kollar skolutagning sen iväg på spelning, hehehehe..
hela veckan en massa plugg så ja pallar nog kanske inte bloggen sen i helgen + en ledig fredag massa mys och förhoppningsvis någe festis nu ska ja läsa min fuckning bok på 150sidor om ingenting som ska vara en bokredovisning tills torsdag och ja har bara läst 25, -.-' jag är så sjuuuuuukt skoltrött, ska rycka upp mig efter min 8-2 prao på rhskolan, awesome hejs ♥

Godnatt nu!

2010-10-07 kl 21:30:18 / Allmänt kommentarer - 0

132 tonårsfrågor


Tre frågor om förhållanden

Är du singel ? - yes

Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Njea, om man har tur

Har du varit kär i någon lr är ? - Jadå,


Nio frågor om dig själv


Fullständigt namn? - Lena Anna Astrid Borg = Awesomelena (A)

När fyller du år ? - 25 januari

Vad har du på dig just nu ? - trosor, Raggisar & en t-shirt


Vilken årstid är bäst ? - sommar& vinter med snö


Hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - brevid en kille när de är snö och mörkt ute med tända ljus.

Vad tycker du mest om hos dig själv ? - Min liltånagel eller nått? (; btw så är den porrig..


Vad är du bra på ? - att säga sånt ja egentligen inte menar -.-'

Sover du hellre själv än tillsammans med någon ? - Tillsammans med någon.


Sov du tillsammans med någon eller ensam i natt - Kurtis va med mig till 3, <3


10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig ? - Sara


Vem är den roligaste av dina vänner ? - Lovisa, hon är sjuk

Vem är snyggast av dina vänner ? - Alla,

Vem är mest partyprisse ? - huhu, jadu.. Lovisa är alltid taggad.. (;

Vem är den du helst har filmkväll med ? - alla mysiga, helst nån söt&gosig kille..


Vem av dina vänner är mest "evil" ? - de vet ja inte..


Du ska träffa en kille/tjej du gillar, vem tar du med dig ? - huum, alltså de berors på vem killen är..



10 Frågor om din familj


Vem står dig närmast ?  Alla, men
Claes vet mest i think.

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - Ja. :)

Vem är farligast i din familj ? - Hum, pappa eller claes..


Vem ser roligast ut i din familj ? - Pappa, haha tripplis..


Vem är coolast ? - självklart ja? (;


Har ni något husdjur ? - Kurtis <3


Vem står för underhållningen ? - alla, vi har sån torr humor på landet.


Vem sover du oftast med ? - Kurii

Roligaste kvällen med familjemedlemarna ? - De vet ja inte..


10 frågor om idag


Vad har du gjort ? -
skola, sola & träning

Har du varit glad idag ? - Njea, inte mer än vanligt


Har du varit ledsen idag ? - näe..


Har du gjort något bra idag ? -Ja!

Vad ska du göra nu ? - Sängen (A)

Har du gjort något dåligt idag ? - Ja (A)


Vad har du ätit idag ? -Kladdkaka, muums


Har du duschat idag ? -yeps, nyss typ..


Är du trött nu ? - ja (A)


Vad händer imorgon ? - skola, ikea och bus.

Skolan.

Går du i skolan ? - Ja..


har du varit i skolan idag ? - ja.


Annat.

Hur mår du just nu ? - hit&dit..

Har du piercat dig ? - nej, men ja har min lilla töjj


Telefon/mobil

Vem ringde dig senast ? - Lovisa <3

vem ringde du senast ? - Dennis, har inte haft pengar efter de.. <3

Vem sms:a till dig senast ? - Fredrik

Vem sms:a du till senast ? - Fredrik


Övrigt

Är du hungrig nu ? - nej, sugen kanske..

Vad är klockan nu just nu ? - 21.22

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu ? - spotify, msn och bloggis


Familj

Hur länge sen var det du träffa din morsa ? - några minuter sen

Hur länge sen var det du träffa din farsa ? några minuter sen


Älskar du din mamma ? -Ja


Älskar du din pappa ? - Ja


Övrigt.


Har du sminkat dig idag ? - knappt, men lite..

Isåfall, vad för smink ? - foundation eller hur fasiken de stavas?

Vad har du på dig för trosor just nu ? - Ett par bajsbruna men en anka på as porriga (A)

Hur ser dem ut ? - bajsbruna?

Vad har du för smycken på dig just nu ? - inga, :S

Hur ser den/dem ut ? - Jag tappade min töjj :S


Musik.

Lyssnar du på musik just nu ? - Ja

I så fall, vilken låt för tillfället ? - Almost lovers  (a)

Vad gillar du för musik ? - allt som ja gillar..


Kläder.


Har du fler än 5 tröjor ? - ja..


Har du fler än 3 jeans ? - ja..



Smink och Hår.

Använder du fondation ?usch ja

Använder du Wax ? - näe..


Använder du hårspray ? -sometimes..


Använder du volymspay ? - ibland


Använder du parfym ? -  jaa


Plattar du håret varje dag ? - oftast :S






nytt liv börjar om ♥

2010-10-07 kl 20:09:26 / Allmänt kommentarer - 0
kom just hem från ett döendespringningstur med 96orna, asså deras träningar är fan dubbelt våra.. skolan idag va seg och sen iväg och sola en snabbis men bara en kvart sen blev de stress.. imorgon ska ja prata med jonas om skolan&prao och sen säkert prov eller nått sånt .. sen ikea och så får vi se var kvällen leder (; Lördag-söndag HÖÖÖSTLÄÄGERRR :D ♥


SKAAARY :D

Jag är inte blond, ja är bruno! :*

2010-10-06 kl 21:24:20 / Allmänt kommentarer - 0
igår blev en väldigt knepig kväll?, menmen orkar inte förklara..
Idag först skolan sen mys med min allra bästa kompis Sara Arvisson, vi pratade, badade och dracka varm oboy (A) mys.. När ja kom hem blev de att firra mitt rum lite som jag btw ska få en ny garderob till underhelgen och sen gjorde ja kladdiskaka till mein family imorgon, gott ♥



Fett söt såhär en dag & kurtii ville inte vara med.

Shut up and sleep with me

2010-10-05 kl 12:22:26 / Allmänt kommentarer - 0
Tja, igår en lång dag i skolan ooch när ja kom hem fick ja min idrottsuppsats klar tills slut, äntligen.. (y'
Nu kom ja hem efter en kort dag i skolan (undervisningsfrieftermiddag) och ska packa ihop niklas alla saker han hade här och ge han dom sen iväg mot träning och göra lite i mitt rum, bruuum

Snabbiiis ♥

2010-10-03 kl 19:20:24 / Allmänt kommentarer - 0
Oj, är de jag som är bloggarN, nej iallafall fredag gjorde ja uhhm ingenting tror ja och sen nu i helgen cup och därför är ja så osocial och trött, 2a i b-slutspelet tillsist, nice (yyy'