sista november

2011-11-30 kl 16:22:35 / Allmänt kommentarer - 1

hihi, sitter nyduschad i soffan & väntar på att min pojkvän kommer hem.
Idag har det varit en ganska tuff dag i skolan av både yrhet & illamående, men jag klarade av dagen så får vi se va kvällen vill bjuda på ♥



bilderna är tagna från wehearit.com ♥


Dag 2. - En bild på en familjemedlem.

2011-11-30 kl 16:17:00 / Allmänt kommentarer - 0



min lite anorlunda men allt för underbara familj ♥


Dag 1. - En bild på dig själv.

2011-11-29 kl 21:18:59 / Allmänt kommentarer - 0




Har verkligen inte tagit några bilder på mig själv på länge! så denhär får duga ♥


Dag 4. - En person du inte träffat på länge.

2011-11-29 kl 21:15:24 / Allmänt kommentarer - 0

image description

Min sara, egentligen var de kanske inte jätte länge sen men de känns som flera veckor, eftersom vi förut träffades varje dag. ♥


Top model 16

2011-11-29 kl 20:48:09 / Allmänt kommentarer - 0

SNÖ TACK!

2011-11-29 kl 18:12:36 / Allmänt kommentarer - 0
Ligger nerbäddad i sängen och kollar på tv & julklappar, har precis gjort en önskelista som ni kanske kan få ta en titt på lite senare, funderar på om jag ska äta lite innan topmodel börjar sen, menmen, Puss ♥


Haha, världens bästa bild!!

2011-11-28 kl 16:00:18 / Allmänt kommentarer - 0

Helgen har varit fullpackad, I fredags åkte jag & viktor till min bror och åt god mat, tittade på idol & sov där, sen i lördags åkte vi hem och då kom amelia & ellinor som jag sedan på kvällen åkte och kollade på november kåsan med, fyfan de va as ballt! men iallafall, sen gick vi till tvättstugan och sen sov dom här, på söndagen blev de att gå upp tidigt för att åka och fira min mormor & sen träning, när jag kom hem väntade min älskling med god mat & massa mys.
Idag har jag varit hemma från skolan eftersom jag hare något sjukt ont i halsen & nu ska jag fortsätta titat på tv, pusss ♥


*

2011-11-25 kl 15:34:54 / Allmänt kommentarer - 1

Lev för idag för vi vet inte vad som händer oss imorgon,


Efterlängtat

2011-11-24 kl 07:20:23 / Allmänt kommentarer - 1

Sitter bredvid en tant som ser
Väldigt snäll ut på tåget påväg hem efter en mysig stund med lite fika med min efterlängtade vän Sara <3
Bilden är tagen på balen & nu ska jag åka hem och käka lite med min pojkvän sen ska jag få honom att försöka hjälps mig med att julpynta, Huhi puss


Kusin vitamin

2011-11-21 kl 22:01:51 / Allmänt kommentarer - 0
Sjukt bra vecka känns dehär som,
imorgon julshopping med min fina storebror, sen kommer min underbara pojkvän masssaa gos,
sen på onsdag efter skolan åker jag till stan en sväng och träffar saris ♥
torsdag blir de julpyyntning!
Och helgen blir full med myspys får vi hoppas! ♥

& jag måste också bara säga grattiis till min kusin som fyller 15idag,

Bjuder därför på en väldigt gammal bild, ♥
jag, Jessica & min 15åriga kusin Viola ♥

Vecka 45?

2011-11-20 kl 11:04:19 / Allmänt kommentarer - 0

Hela veckan har bara varit massa prov & läxor!
en sen i fredags blev det bio mys med mina fina vänner, Linnea & Rosalie.
breaking dawn, rekomenderas verkligen sjukt bra!
Igår blev det lite handboll med mitt lag och familj och nu ska jag jul pynta lite åt min mammi sen blir det träning, Pussss ♥


Ladda Sverige

2011-11-15 kl 19:48:33 / Allmänt kommentarer - 0

Sitter och väntar på att min fina pojkvän ska komma hem från frövi, då blir det massa myys framför Sverige-England,
& har massor med plugg så det är dåligt uppdatering denhär veckan ♥


hard work

2011-11-13 kl 11:16:53 / Allmänt kommentarer - 0

Igår blev det film mys med viktor, Elin, Claes & Jonas. och så masssssoor av plugg! 
och Just nu sitter jag hemma hos min pojkvän och väntar på att han ska komma hem från sin träning och sen ska jag iväg och träna sen ikväll åker vi hem för att imorgon gå till skolan, skönt..♥


Jag älskar dig ♥


111111

2011-11-11 kl 15:44:42 / Allmänt kommentarer - 0
Nu har jag slutat från en ruskigt bra vecka på ica & kom hem med en mysiii filt


Nu ska jag packa och sen åka vidare till mina föräldrar och där kolla på fotboll Sverige-danmark och kanske lite idol om jag har tur sen imorgon blir de bara plugg och senare på kvällen åker jag till min fina pojkvän ♥

Ica Jerry praktikanten

2011-11-10 kl 14:57:01 / Allmänt kommentarer - 0

Hej, har inte orkat blogga något i veckan, håller på att praoa på ica & i helgen hade jag cup, de gick väl lite sådär kan man säga 1 förlust, 1 vunnen & 1 lika så de blev inget slutspel för vår del, men nu ska jag snart gå till ica (igen) för att handla, vi hörs ♥


Underbart

2011-11-04 kl 21:39:26 / Allmänt kommentarer - 1





Idol 2011


3november

2011-11-03 kl 23:42:44 / Allmänt kommentarer - 0

Igår gjorde jag inte alls mycket tills min fina pojkvän kom över på cheesecake som min mamma hade bakat och sen åkte vi en sväng till hans syster och sen vidare för att titta lite på film hos Pettsson. Och därefter massa mys hos mig! Idag har jag tränat och precis ätit god mat och haft High school musical maraton med Amelia, Azum! <3


försöker bli bättre

2011-11-01 kl 22:08:09 / Allmänt kommentarer - 0

Dagarna rullar som vanligt på och det har varit lite upp och ner men nu går de bra, de har inte hänt så mycket har lov och det spenderar jag med min underbara pojkvän förmesterdels och så får vi höras imorgon, pussss ♥

njuter av bilderna hos min mammi&pappi ♥