31 Augusti

2011-08-31 kl 12:31:14 / Allmänt kommentarer - 0
3e bilden: En bild på någon i din familj.



hihi, tycker den här bilden är jätte söt på min mamma & pappa jag älskar er ♥

12:27 Feber

2011-08-31 kl 12:27:23 / Allmänt kommentarer - 0
sitter nerbäddad i soffan med feber och hela kittet, känns inte ett dugg bra men jag tror ändå jag är på bättrningsvägen och tänker krypa till skolan om de är så, hatar att vara helt själv hemma & sjuk!
Har säkert missat en hel del också & därför kommer sandra snart hit med lite matte som jag får sitta med hela kvällen. Får se om jag får och orkar åka till gullsmedshyttan för att kolla på när frövi krossar gsbk, hihi menmen, ska försöka städa lite nu så hörs vi nog senare, Love ♥


30 Augusti

2011-08-30 kl 21:24:01 / Allmänt kommentarer - 0
2a bilden: En bild på dig själv.



Eftersom jag ganska precis har omformaterat min dator så har jag knappt några bilder så det får faktist bli den här. :)
Lena Borg 95-01-25 ♥

30 Augusti

2011-08-30 kl 21:20:47 / Allmänt kommentarer - 0
I söndags sov Viktor hos mig och sen kom han igår efter skolan också och blev kvar tills idag
Idag när vi vaknade mådde jag inte speciellt bra så jag stannade hemma och så får vi väl se hur de blir imorgon, hur som helst måste jag sova nu, puss



28 Augusti

2011-08-28 kl 14:42:07 / Allmänt kommentarer - 0
1a bilden: Några du umgås väldigt mycket med.


Sara

Mitt fotbollslag

Jossan

Emma & Lina

& lille lovisa när hon är hemma

det här är väl dom som jag spenderar mesterdels av mitt liv med & sen lille viktor men han hade jag ingen bild på såhär snabbt ♥




dresses

2011-08-28 kl 14:28:21 / Allmänt kommentarer - 0



Hittade t r e snygga kläningar från Nelly som jag inte skulle tacka nej till.

28 Augusti

2011-08-28 kl 12:09:18 / Allmänt kommentarer - 0
föresten så gör jag väl som Jossan & kör med en lite bildgrej om mitt liv typ, hihi

1a bilden:
Några du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på något som gör dig glad.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på ditt syskon.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: En bild på någon i din släkt.
10e bilden: En bild på din favoritplats.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: En bild från ett ställe du älskar.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En bild på barndomsvänner.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En bild som du är nöjd med.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Friidrotts Vm

2011-08-28 kl 12:00:10 / Allmänt kommentarer - 0
Sitter & kollar på friidrotts vm och gör nog det hela dagen, måste ju bara säga att jag älskar stilen på killen



Usain Bolt, sjukt kille ♥

10:28 If tomorrow never comes

2011-08-28 kl 10:28:35 / Allmänt kommentarer - 1
Hej alla kära läsare ♥
igår va jag till örebro en sväng med min mamma & pappa och handlade lite.
Sen när jag kom hem blev det lite storstädning eftersom det va väldigt stökigt sen allt kaos i veckan.
Nu har jag legat i sängen sen halv 8 eftersom jag inte har sovit så bra inatt och snart ska jag kliva upp och käka lite frukost, vid 5 idag ska jag spela match men får väl se hur de går med denhär förkylningen..

min ♥


min e t t a ♥

2011-08-27 kl 19:41:28 / Allmänt kommentarer - 0

let me introduce my home

vet att jag länge har sagt att jag ska ladda upp en bild på min

lägenhet & nu har jag fått mitt internet så nu kom dom!


22:58 lika bra utan som med

2011-08-26 kl 22:58:14 / Allmänt kommentarer - 0

LENA AA BORG :)
I never want someting so badly like you.


Jag har snart inte bloggat på två veckor men de är för att jag inte har varit hemma och mitt internet i lägenheten fungerar inte än. Just nu ligger jag på luftmadrassen hemma hos mammi & pappi och har precis komit hem från lite släktträff med massa god mat hemma hos Carina & Mikael.

Skolan funkar riktigt bra! Hamnade i den bästa klassen måste jag ju säga och jag trivs verkligen med de mesta.
Orkar inte skriva så mycket nu men dethär duget asbra, älskar livet ♥

skulle ha slängt upp lite bilder från min lägenhet och lite allt möjligt men har kameran kvar i hallsberg så det kommer när internet kommer


fick ta en jätte söt bild från min mammas cam!


20:15 aldrig utan dig

2011-08-14 kl 20:15:13 / Allmänt kommentarer - 0
I belive it's u

Har inte hunnit bloggat eller tagit några bilder eftersom jag mest har varit i min
LÄGENHET & där har jag inte hunnit skaffat internet än men de kommer bilder tror jag nog.
Imorgon blir det lite stress ska åka till hallsberg imorgon bitti, sen tillbaka till frövi för att spela match & så hem igen och sova förförsta gången däärr! tjoho, vi får höras senare för nu ska jag käka lite soppe, puss ♥

3

2011-08-09 kl 12:33:50 / Allmänt kommentarer - 1
Idag gjorde jag något riktigt busigt, jag slutade nu hihi!
Jag har bara så sjukt mycket att göra dom här t r e dagarna innan flytten.
Nu ska jag packa de sista det mesta som är kvar & sen ska jag träna och sen Viktor.
Imorgon kommer Saris hit hela dagen och sover hos mig och sen på torsdagen tränar och sover jag i fellingsbro igen & på fredag after work bär det av med bil & släp till min lägenhet, Weeiho guld!


Hellre ledsen med dig, än glad utan dig.

4

2011-08-08 kl 15:05:05 / Allmänt kommentarer - 0
Klockan 2 kom jag hem från världens drygaste sommar jobb och då åt jag makaroner & korv som jag själv hade lagat, Proffs!
Klockan 4 åker jag till världens bästa Jossan & sen vid 6 match på fröjevi sen åker jag vidare och sover hos min pojk
puss ♥


Nöjd tjej, lever livet

5

2011-08-07 kl 14:37:15 / Allmänt kommentarer - 0
Hey fogs,
I fredag- lördags va jag på träningsläger, mycket skratt och trevligheter!
I går kväll blev de lite röjj i frövi eller jag en rätt kaos kväll men de får väl duga! nu har jag precis kommit hem och ska bara sitta här och ruttna bort i det dåliga vädret, KAOS puss ♥



Awesome! ♣

Mot rockhammars badet

2011-08-04 kl 10:45:49 / Allmänt kommentarer - 0

Hinner inte blogga ska till jobbet om 10min och sen har jag bott i fellingsbro hela veckan de är därför de inte blir någon uppdatering här, ska kila nu pusss ♥


1 AUGUSTI

2011-08-01 kl 20:54:55 / Allmänt kommentarer - 0

Idag fick jag min Lägenhet eller ja, den kommer bli jätte braa känner mig inte alls bekymrad faktist! jag får väl försöka börja flytta in lite saker nästa vecka och så kommer jag böjra bo där nästa helg, Jag är sjukt glad just nu, längtar! ♥