Truckteroi

2014-04-15 kl 22:16:20 / lilla mig kommentarer - 0
Nu kommer ett snabbt inlägg då jag verkligen måste plugga inför mitt truckteoriprov! 
I torsdags gjorde jag mitt allra sista nationellaprov vilket känns helt sjukt då de är drygt 2 månader kvar tills STUDENTEN! 
I fredags var jag och Becca på fest i storå hos Ida och på söndagen lite Mariebergsmys med Virr 
Nu har jag varit på truckteori efter skolan så har kommit hem halv 9 så nu plugg sen sängen, godnatt



Tuff teorikurs med Pizza




Party like it's no tomorrow

2014-04-07 kl 18:40:39 / Allmänt kommentarer - 1
I fredags kom Sara och Lina hit, då åt vi lite mat och sen blev de stömpis där vi träffade Emma!
I lördags kom Julia hit på lite förfest sen åkte vi in till frimis! 
Blev rätt sent båda kvällarna så igår tog jag de bara lugnt, vi tvättade och tittade en film, idag blev de vara skola och imorgon fotboll med pappa och lite studentfest! 






New in

2014-04-01 kl 21:47:24 / Allmänt kommentarer - 1

Kläder från Gina tricot
Bikini från Cubus

Bra tisdag

2014-04-01 kl 16:15:10 / Allmänt kommentarer - 0
Har inte bloggat på länge och har heller inte gjort något speciellt har jobbat båda helgerna som har varit. I torsdags var vi på studiebesök på Kopparbergs bryggeri vilket var väldigt intressant faktiskt! Sen hade vi grillpremiär hos mamma och pappa i lördags. I helgen ska jag bara njuta av ledighet så hoppas på fint väder! 
Nu bjuds de på lite bilder! 
Våffeldagen
Kopparbergs bryggeri, väldigt taggade
Dagens frisyr, lockigt löshår!