Live från kiosken

2012-06-18 kl 15:49:08 / Allmänt kommentarer - 0

Hej mina fina bloggläsare..
Just nu sitter jag i kiosken i Rockhammar och jobbar jätte mycket..
Är helt dött och ca 2 personer som badar och förutom dom har de väl varit typ 5 personer + dagis..
Menmen de känns nog bra när pengarna rullar in :*
Nu ska jag njuta av tystnaden och sen gå hem och sova, längtar tills fredag.. Ha de bra puss


vilken vecka

2012-06-04 kl 13:17:25 / Allmänt kommentarer - 0
Går ca 2 dagar till i skolan nu!
Idag lite "klassensdag" jag tyckte att de va mer programetsdag eftersom både 2orna & 3orna var med men de kvittade, vi åkte till grönbo och lekte lite lekar, spöade alla i brändboll och käkade lite, väldigt ovärt men ska inte klaga de är mycket bättre än att sitta instängd i skolan.. Imorgon brändbollstunering & talangjakt, onsdag ledigt och på torsdag avslutning och karnival! känns som en rätt chill vecka måste jag säga!

& Igår hoppades jag alla tittade på Big brother finalen då Hanna J tog hem hela skiten, de va hon värd!

 


glad tjej_95

2012-06-03 kl 20:16:49 / Allmänt kommentarer - 0
HAR VARIT PÅ MARIEBERG OCH KÖPT MIG MINA NYA ÄLSKLINGAR, HEEELT SJUKT NÖÖJD! ♥

 


4 dagar

2012-06-03 kl 10:23:39 / Allmänt kommentarer - 0
Igår fyllde min kompis isa 17år och de firades med lite fest med mycket gott folk,
Idag är de bara att njuta av den sista helgen som en liten 1 genom att spela sims och sen kolla på lite match, de går bra nu ♥