15:40 SPANIEN

2011-04-28 kl 15:40:45 / Allmänt kommentarer - 1
packat klart allt & om sådär 2 timmar åker jag till linaa & sen imorgon vid denhär tiden liggar man på stranden och glasssar! SPANIEN WOOIHO ♥

01:18 Miiin säng

2011-04-28 kl 01:18:50 / Allmänt kommentarer - 0
Idag blir de sista natteeenn i min säng! sjukt nervös börjar man att bli :]
Idag har jag fyllt mina väskor och imorgon lägger jag ner de sista sen Lina & sen SPANIEN!
dessutom är jag något sjukt glad och taggad inför hela resan, pusss ♥




22:16 just live life

2011-04-26 kl 22:16:24 / Allmänt kommentarer - 0
igår på morgonen kollade jag lite film med Lovisa, Viktor & Jonas och senare mot dagen åkte jag & lovisa och grillade med massa goa, blev en värd kväll & väldigt mysigt att umgås massa 95or som man tycker om, idag har man varit i stan & handlat de sista man behövde inför spanien som man åker till på fredag morgon! Weeiho.
Imorgon ska jag väl försöka packa och sen kanske man åker en sväng med mopeden sen på torsdag sover jag hos Linis & sen drar viiiii! WEEIHO! LOVE ♥



Miinne

13:59 PÅSKLOV

2011-04-24 kl 13:59:19 / Allmänt kommentarer - 0
har inte bloggat på sådär 4dagar, dåligt Lena! men nu kommer de!
Torsdag vann vi handbollen 2-1, yees & därför blev vi obesegreade i 3år, nice. & sen åt vi lite fika och kollade film typ hela dagen sen när jag kom hem blev de att åka och sälja toapapper vid ica med laget sen hem och städa
Fredag hade match mot sköllersta 4-1 till osss och de kändes något otroligt skönt att äntligen få vinna! sen följde sara, Lina & Lovisa med hit och sen åkte mina föräldrar bort över natten då blev de lite drag i huset med mycket skratt, folk & tårar med de blev en lyckad kväll!
igår de fick bli en storstädning av huset dag och senare på kvällen gick man hem till pettsonhuset med Lovisa & nettan och spelade lite kort och myste.
nu har jag nyss komit hem och därför ska jag snart käka och sen dra mig sjuk till träningen och sen solar jag & kossssss, ÄLSKAR LOV!





Glad påsk också! ♥

22:08 bara litegrann

2011-04-20 kl 22:08:07 / Allmänt kommentarer - 0
igår tränade jag på riktigt gräs, sjukt skönt sen idag en trött dag i skolan & nu så har man varit i linde & handlat min konfirmationspresent och så vidare, fick bli ett armband kommer kanske lite senare.. nu väntar jag glaaaad på att ta en dusch och sen tagggga våran handbollsfinal imorgon & lite filmmys i skolan, aja korv, måste fixa massor, vi hörs pussss ♥
åh

22:52 Måndag

2011-04-18 kl 22:52:55 / Allmänt kommentarer - 0
Som sagt så är vädret sjukt gött & därför va jag ute hela eftermiddagen och spelade basket eftersom alla lektioner typ blev inställda (nice) Efter skolan blev de mys i linde & lite spelning som vanligt på en vanlig måndag och nu har jag varit ute och gått och hemmatränat & nu så blir de en stor kram till sängen ♥

& med de säger jag godnatt men en bild från 2006, en fotbollsspelande grönbo tjej, Puss

16:28 älskar vädret :*

2011-04-17 kl 16:29:00 / Allmänt kommentarer - 0
Tiden går så sjukt fort i torsdags träning &  sen i fredags så vann vi handbollen mot  och därför är i i final på torsdag på kvällen så åkte ja & sarit till lina och sen gick vi ut en sväng senare mot kvällen åkte vi hem till mig och sov här. dagen efter åkte sara typ vid 5 tror ja ooch då städade jag sen en dusch sen lite mys i rockhammis.. nu har ja nyss kommit hem från stan med två par nya skor, två tröjor en keps och en sjal (bilder kanske) och därför ska jag och min mensverk ut i solen & njuta, love ♥

21:17 Onsdag

2011-04-13 kl 21:17:40 / Allmänt kommentarer - 0
Idaaaag ingenting typ nationella (hoppas de blev bra fast de vet jag inte) och har varit ute och gått och sen lite hemma träning. funderar på att gå och sola men vet inte om jag orkar och så får vi se om jag orkar Big brother senare för min bror har tagit tvn, pundasss! nej nu ska man chillla lite.. Puss
Du är mitt allt, du är min bästavän! ♥

12:55

2011-04-12 kl 21:55:39 / Allmänt kommentarer - 0
uschuschusch! dagen i skolan = ice cold! = Helt okej nice.
Slutade 20 i två & som tur va hade man ju moppe, chill när ja kom hem tänkte jag äta glass och spela lite sims i myskläder men så va ju tvungen att åka tillbaka till frövi för att handla åt claes, han förstörde mitt tisdagsmys & försökte ta livet av mig.. Samma sak träningen som va idag, sjuuuuuuuuuukt jobbiig och jag kommer ha träningsverk som fasiken imorgon men vafan ska man bli biff så ska man väl? :)
nu ska jag kolla lite big brother och sen imorgon nationella uppsats i engelska TAAAGGGGA! ♥
love this guy!

16:53 Det blir inte bättre än va man gör de till

2011-04-11 kl 16:52:03 / Allmänt kommentarer - 0
Sjukt bra dag idag, satt ute i solen & myste med klassseeen, sen åt vi fläskfile och potatisgreja sjukt gott! och sen efterrätt på de.. smaskigt lina! och ja bara allmänt bra & sen när ja kom hem gissa vad som låg på min säng och väntade..... MIN ONEPIECE! och nu går ja runt och ser ut som en liten björn är otroligt glad tjej idag & sen hopplar ja på moppen till frövi på möte om spanien som vi drar till om mindre än 3 veckor tror ja :D:D:D Puss ♥

21:48 lycklig

2011-04-10 kl 21:48:08 / Allmänt kommentarer - 0
oj igårkväll lite frövibus, men de blev rätt fail så jag åkte hem runt 12 och sen lite mys, sen blev de sängen. Idag tränade jag & lisa med kif, gick bra.. fett jobbigt bara och man kommer ha ont imorgon men de är chill Nu ska jag gå och lägggga mig efter big brother tror ja.. pusss ♥



23:47 Take a step forward

2011-04-08 kl 23:47:54 / Allmänt kommentarer - 0
Igår inget speciellt skola & sen träning..
Idag skola sen hemma mys (som alltid) och sen till örebro för att få spö av Leah inte ens roligt, Vädert sög och jag sög, Min inställing kanske inte är speciellt braaa men jag är i en emo period som sagt :] imorgon blir de väl en hemma lördag som vanligt nu för tiden och sen på söndag ska jag in till örebro och nervöst träna med Kif på behrn, och går inte de bra så vet ja inte vad jag gör.. nejdå men nu ska jag fanimej gå och sova och dessutom som jag har sagt många gånger så ska jag nästa vecka ta tag i mig själv & alla saker! FYFAN

14:46 smile life

2011-04-06 kl 14:46:35 / Allmänt kommentarer - 0
idag bloggis så har de varit en skön & lökig dag i skolan bild, slöjd, tyska & handboll så jävla skönt nu ska jag ta mig en dusch och sen ska jag försöka städa min garderob, huhueh.. goood to know ;)
Näe men vi hörs lite senare.. pusss ♥



21:47 im over you

2011-04-05 kl 21:47:27 / Allmänt kommentarer - 0

Idag va typ mer än hälften borta så våran klass va ca 9st, Väldigt skönt och lungt måste ja säga men imorgon hoppas vi på fart igen, väldigt mysig dag sen hem och göra tyskaprov grej och sen träning fredag match och därför taggar jag om. sen får vi se va helgen ger..  Nu ska jag kolla på big brother och älska livet, Pusss ♥


19:53 & vi det försvann lika fort som de kom

2011-04-03 kl 19:53:59 / Allmänt kommentarer - 0
är helt död i kroppen & allting känns neeeer, söndagar är alltså den segaste dagen av alla småskit dagar! match gick inte alls bra va blev de 8/9-1? eller nått, aja de blir man inte neråt av nejdå! men min kropp är helt sholahoppla, usch känns inteinte bra, fast de är bara att tagga om tills nästa fredag då viii har match mot Leah i kumla! buja! ♥
nu ska jag slägga mig i soffan käka lite kladdkaka& kolla på världensbästa hotel & bb Love ♥
Mina gobitar måstemåste vara kvar!

10:26 love don't come easy

2011-04-03 kl 10:26:08 / Allmänt kommentarer - 0
Igår inget speciellt, skulle åkt in till fell men de verkade spårat så de blev inte så.
Va hemma hos pettsons ett tag sen gick jag hem på natten för att baka kladdkaka, som jag lyckades bränna..
Nu ska jag käka frullee sen ska jag spela match i hallsberg, Tagggaaa ♥



23:22 Friday im in love

2011-04-01 kl 23:22:24 / Allmänt kommentarer - 0
Idag kom min bikini & mina trosor, Bikinin va inte alls så bra som ja trodde så jag får ta och beställa en ny lite senare.. sen idag så beställde jag & min bror en varsin Onepiece Taaaaaaack lilla mammi så sjukt glad lär ja bli när den kommer, Den rosa va helt slut så jag fick ta en björnbrun (lovely)
Idag kom även klasskläderna så jävla sköna & mina fredagar suger måste ja säga.. Idag ha man sovit, skola, Spela & sen gymmet en snabbis & kollar bb men annars inget.. imorgon är man själv och då får man väl se va som händer.. PUSSSSS ♥