ANDERS SVENSSON

2012-04-25 kl 20:09:42 / Allmänt kommentarer - 0

I måndags blev de att kolla på ÖSK med Ellinor, Viktor, Jonas och Simon och vill bara säga så jävla skönt Elfsborg! dehär gjorde ni bra! & ANDERS, DU ÄR GRYM!


Igår lite träning och idag massor av mys med min lille plutt för att ladda tills Nationella provet imorgon, de e la kanon♥


PLUGGARN

2012-04-20 kl 21:43:32 / Allmänt kommentarer - 0

Har inte gjort något denhär veckan, bara massa skola osv..
Men idag har jag pluggat hela dagen/kvällen och är precis klar med allt, skönt!
Imorgon blir de lite träningsläger vilket jag inte kunde sova över på men de ska dock bli skönt att komma dit och umgås en sväng iallafall och på söndag lite tråkigheter i linde.. Suuuug linde sug!



american pie reunion

2012-04-15 kl 11:27:57 / Allmänt kommentarer - 0
Jag rekomenderar verkligen denhär filmen, sjukt bra va den!
Imorgon skola, är inte taggad men de får väl gå, har räknat ut att de är 33 dagar kvar om man tar bort helgerna och studiedagarna, PERFEKT! Puss ♥

LOV I MITT ♥

2012-04-13 kl 16:10:27 / Allmänt kommentarer - 1
Ikväll lite mysbio med Viktor, Jossan & Simon sen blir de bara massa mys med mitt hjärta
Imorgon har jag lovat att storstäda hos min bror och sen bjussar han på pizza, och på söndag match..
/TAR EN CHILLHELG
Pussar♥

10/4

2012-04-10 kl 12:39:31 / Allmänt kommentarer - 0
Klädd i svart
Känns sjukt konstigt, men nu drar jag snart iväg på träning! håll i er folket.
Men först blir de lite hemmamys eftersom jag har ju trotsallt lov! ♥

Tralala

2012-04-09 kl 12:36:28 / Allmänt kommentarer - 0
Ojojoj, Dagarna går sjukt fort, Måste bara säga att jag har räknat ut att de är 33dagar kvar i skolan, rättså sjukt! :)
har inte gjort något speciellt i veckan.. I torsdags lite gymnasiefest och sen på fredagen påskmat både här och hos familjen Larsson, sen igår spelade jag match i Eker, gick helt underbart bra 7-0! och nu är de faktist så att jag har bestämt mig för att sluta i frövi och köra med eker, jag hoppas de blev rätt val!
Menmen nu ska jag fixa mig i ordning och sen åka på Frövis match och titta! Ha de kanon!

*

2012-04-05 kl 10:26:14 / Allmänt kommentarer - 0
Hej
Ville bara säga att Isa är bäst
Hejdå


OLÉ OLÉ

2012-04-01 kl 21:28:56 / Allmänt kommentarer - 1

Helgen har bara varit massor med plugg och igår blev de lite ikea också, jag har faktiskt insätt att de är där mitt framtida jobb ska bli! Fett grymt!
Menmen, imorgon nationella prov i svenska, muntligt.. vilket jag hoppas på går riktigt bra, sen lite ösk match! på tisdagen blir de att kolla på viktors match och på onsdag ska jag ta upp arslet ur soffan och träna lite själv, låter som en jävla bra vecka! ♥