16 + 1

2011-07-31 kl 11:15:41 / Allmänt kommentarer - 0

Igår va en låång dag, började med att jag först låg i sängen och sen drog jag & Pullis till på lite röjj i frövi, en mycket trevlig kväll sen sov vi hos pettson (som vanligt) Nu har dom 3 precis åkt hem och jag ska om några timmar iväg med laget och lite mys käka och sen kolla på Kif-Göteborg, Sjukt taggad jaa ♥



17 + 2

2011-07-30 kl 14:45:40 / Allmänt kommentarer - 0

Jag bara jobbar & jobbar och nu är de bara 2 veckor kvar på de tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv iallafall, skönt. Um igår blev kvällen i fellingsbro, riktigt failad fest men de fick väl duga kom hem runt 3 eller 4 eller nått och då blev de bara att sova, nu har jag nyss käkat frulle och så får vi se vad som händer mot kvällen, Puss ♥


19 + 4

2011-07-28 kl 14:52:43 / Allmänt kommentarer - 0

Min uppdaterning är inte speciellt bra men jag ska försöka bättra mig, Har inte gjort något speciellt har jobbat mellan 8-3 och sen igår kom Sara & Emma och idag så fyller min mammi år så de kommer väl lite gäster hit sen vid halv sex åker jag och tränar och sen får vi se vart kvällen leder helt enkelt, nu ska jag och min huvudvärk chilla lite, puss ♥

Grattiiisss mammi babe! ♥


22 + 7

2011-07-25 kl 20:47:43 / Allmänt kommentarer - 0

Idag började jag sommar jobba, braaa lena! kommer vara lite långtråkigt men de får jag väl ta.
Har precis kommit hem från lanet & imorgon träning GUTT! nu ska jag verkligen sova efter en lååång nattt, Puss ♥
Varsegod världen ♥


24 + 9

2011-07-22 kl 16:44:24 / Allmänt kommentarer - 0

AAAHHHHGH!
Dehär är inte min dag, min mobil fungerar inte & min dator gick sönder så nu får jag sitta på mammas & här finns inga bilder som är någelunda nya eller nått! hatar när de blir så här sjuuukt träligt..
aja i veckan har jag varit i stan, tränat & varit med viktor & jonas och inatt blev de en sväng till donken. Nu ska vi käka lite grillat och sen ska jag försöka laga min dator.. Puss ♥


Gammal, jodu lite ð


20:33 gör det bästa av saken

2011-07-18 kl 20:33:46 / Allmänt kommentarer - 0
Har inte så mycket att säga om har varit med mina goa vänner Lovisa, jonas & Viktor hela helgen och bara chillmysigt helt enkelt väldigt trevligt och de blir nog säkert de ikväll också.
idag när jag kom hem har jag packat det mesta i lådor så nu är de snart tomt, hihi wiiooho.. Pusss ♥

bild från lojs fb!



20:28 livet är en fest

2011-07-15 kl 20:28:51 / Allmänt kommentarer - 0
Har varit fart hela veckan, i tisdag blev det röjj i fellingsbro med nettan & lovisa sen sova vi hemma hos viktor sen på onsdagen kollade jag vm med koss & alicia och då blev de inte speciellt tidigt heller och sen igår prästryggen fest då man inte kom i säng förrens halv 7 typ, därför har man kanske vänt på dygnet en hel del & jag bör vända tillbaka de, man kanske inte ikväll för jag ska nog iväg en sväng då också, nu blir det en varm dusch efter en sliten dag! Puss ♥


20:12

2011-07-12 kl 20:12:26 / Allmänt kommentarer - 0
i söndags kom min babe hem så då hade vi high school musical maraton  med max & jonas eller ja de kanske inte riktigt blev som planerat men kul ändå, sen idag på morgonen vaknade man upp i ett tält mitt ute i ingenstan av en jävla fiskmås unge, men det va också en mysig kväll med sara, lina, lovisa, stoff & kricken nu har jag precis kommit ut ur en skön dusch efter träning och snart fellingsbro antar jag, puss ♥


Båstad bilder

2011-07-09 kl 13:10:37 / Allmänt kommentarer - 1
fest hos mange

hihi, snigelsäx

kotten

nöjda

påväg mot båstad


solen

strandbilder


påväg mot danmark

bärs! kolla va nöjd pappa?



♥!

Ölandsbilder

2011-07-09 kl 12:31:13 / Allmänt kommentarer - 0


Lovely ♥

16:18 hihi

2011-07-08 kl 16:19:03 / Allmänt kommentarer - 1
GAASH!
När jag kom hem från båstad låg intagningsbrevet där på bordet,
JAG KOM IN PÅ MIN SKOLA! :D
& det betyder att jag flyttar i början av augusti!

Det finns bara en sak kvar jag vill & det är att flytta! jag är så sjukt taggad.
Bara känslan av att tänka på det går inte att beskriva.
Att få komma bort från allt det gamla och komma igång med något nytt gör mig så sjukt glad.
JAAAAAAA !


mina bästavänner♥




15:48 inlägg

2011-07-08 kl 15:48:11 / Allmänt kommentarer - 0
herregud va tiden går fort den bara spolas fram & jag hinner allt utom att blogga så nu kör jag väl ett inlägg fast jag inte minns vad jag har gjort, för en vecka sen i fredags flyttade min bror till nora & på kvällen sov jag & elin där senare mot lördags kvällen lite festligheter med fint folk, mycket trevligt! på söndagen blev det städning & sen kollade jag, sara, jonas & viktor på lite film sen gick jag dit och sov sen tidigt på måndagen åkte jag & claes till mamma & pappa i båstad (bilder finns & kommer nog upp). på tisdagen lite bad & sen en sväng till Danmark för att pröva öl på en pub, fyyyfan va vider! sen onsdag ullared och massa inköp blev de där, hihi. Sen igår åkte vi hem och då klämdes pizza med claes vänner hemma hos mig och sen på natten gick jag ner på gatan och sov, nu har jag nyss kommit hem och plocka upp lite, ska snart packa upp väskorna och sen får vi se vad som händer på kvällen, puss ♥