Örebro, ah fast nä :)

2010-09-29 kl 16:47:23 / Allmänt kommentarer - 0
försov mig till 7 imorse och så vara bara duscha och sen dra helt jätte söt såhär nu borde jag göra läxor men ja har inge ork så ja tog en paus, ikväll måste ja försöka röra lite på mig får se hur ja gör, btw så gick ja och lisa vidare till höstlägret.. AWESOME


your fine ♥

2010-09-28 kl 21:14:15 / Allmänt kommentarer - 0

(bild från 7an)
Idag skola och friendsmöte och sen gymnasimässa med mina fina brudar mycket trevligt sen idol och nu ska ja gå mot sängen pusss ♥

sooso hot ♥

2010-09-27 kl 22:03:44 / Allmänt kommentarer - 6
Nu är de bara 20min kvar tills min mann går vidare till fredag gör han inte de ligger ja hellre vaken hela natten och gråter, De är sjukt men ja är kär i honom han är sjukt snygg..



Idag skolan, usch sen linde med brudsen&david och repa, imorgon kläädprovning&träning, awesome ♥

What do i tell you ♥

2010-09-26 kl 17:48:25 / Allmänt kommentarer - 0
idag skulle ja ha åkt och kollat innebandy men ja fick inte för min mammi för ja skulle göra massa läxor, så idag har ja nästan skrivit färdigt min idrottsuppsats och sen åkte ja och handlade lite mat sen har ja inte gjort så mycket, ikväll blir de lite familjemyspys med morotsstavar, chips och dipp.. Mums ♥

i can't let you go

2010-09-25 kl 20:50:06 / Allmänt kommentarer - 0



if it means a lot to you ♥

2010-09-25 kl 18:19:53 / Allmänt kommentarer - 0
Jag har tandilningar, de gör super ont, och min pappa sätter upp lister i mitt rum och de gör ont när han skär dehär va verkligen ingen bra dag först vädert och sen min match som ja sög på 1-1 illa mot hällefors och sen det som gjorde min dag bra dammatch med jossan, de va ruuligt, nu ska ja måla bara ja & pappu hemma sen får ja se vart kvällen bär av ♥

Onödigt lång, what ever? ♥

2010-09-23 kl 21:43:09 / Allmänt kommentarer - 0
Innan ja säger nått annat måste ja ju bara säga att innan ja gick och la mig igår, mammamia shit aja skit samma försov mig nån timme imorse till7 så ja drog bara på mig kläder och åt frulle sen kom en försoven mickis haha, vi blev liote stressade men hann tillbussen eftersom dehär va mig dag, iskolan hände inget speciellt alls alla va lite nere och trötta men ja är fan glad och inget kan stoppa min dag och sen när ja kom hem skulle ja göra läxorna men de palla ja inte så ja sköradade min fw och sen målade ja i mitt rum, & nu ska ja sova så ja kommer i tid imorgon till strapatsen, ahfast nä (y' kyss ♥


Pinsamt med helt sant

2010-09-22 kl 17:57:28 / Allmänt kommentarer - 0
Även om ja inte känner dig så blir ja nervös när ja ser dig, de är pinsamt och en gång va kanske förmycket, utan på vill ja inte att de ska hända igen, men inuti säger let's go.

Nyss har ja skrivit klart om fettttttd, kolhydrater, protein & energi.. blev jäkla mycket babel men wtf.. done and done!
Btw så ska ja göra min töjjning större & ja och sara ta en pircing i flärpa, på lovet alltså (y'



fuck someone random, or me

2010-09-22 kl 14:54:29 / Allmänt kommentarer - 1
Hej, just nu taggar ja att göra massa läxor, fast nä sen så ska ja försöka pappa och tapisera klart så ja kan ställa in sängen moot väggen eller nått, aja catch u later peace, hörs ikväll ♥




Sometimes i miss you

2010-09-21 kl 21:00:25 / Allmänt kommentarer - 0
Hej, kom nyss ur en varm dusch, den va behövlig.. Idag har ja varit i skolan och innan lunch åkte ja till tandis och lagade hål näe inte ens roligt fast de kändes inte fast nu har ja ilningar, de gör ont.. sen åkte ja till sara och solade och sen iväg på träning då vi blev ägda av 96or, 1-1 eller vafasiken de blev, och nu ska tomat lena sova, hihi natti ♥

Ja va vit här och imorgon lär ja va röd jue (Y'

Mina inköp (y'

2010-09-20 kl 14:26:14 / Allmänt kommentarer - 0

Skinnjacka från only ~ 499:-                               långärmad tröja från gina tricot ~ 149:-


byxor från intersport ~ 400:-                          Jeanslegging från only ~ 329:-


Bh från hm ~ 129:-                                     halsduk från ginatricot ~ 149:-

'
3 trosor från pieces ~ 159:-                                   3 ringar från ginatricot ~ 69:-


nagellack ~ 39:-                     foundation ~ 159:-                 spegel ~ 19:-   allt från hm


Jorå fint :)

everything changes

2010-09-19 kl 20:53:58 / Allmänt kommentarer - 0
Fredag, gick hem till sara på lite lena&sara mys sen iväg på lindemarken men roliga folk, sen sov ja hos saris sen igår kom lovisa och vi hade lite filmmys, hon va verkligen saknad, och idag upp tidigt och spela en otaggad match på en skit plan 2-2 och sen stan med mamma, va ja handlade kommer nog sen imorgon på min studiedag med massa läxor, ska upp tidigt och plugga.. tagggad ! :* smsa mig hela natten nu? 0738173423

Lite bilder från båtkryssning&discot. ♥ Enjoy

2010-09-15 kl 17:40:50 / Allmänt kommentarer - 2



helt okej ju! ♥

Nothing you can say, make me feel. ♥

2010-09-14 kl 15:45:18 / Allmänt kommentarer - 1
Kom nyss hem efter en jobbig och vädlig trött dag i skolan, & nu ska ja byta om sen åka på träning med möte vid 6 eller så lägger ja upp lite bilder från båtkryssningen kanske, love

KILLAR JA GILLAR ♥

2010-09-13 kl 20:57:53 / Allmänt kommentarer - 0
Och min hela slår alla andra.
i fredags disco & på kvällen sov ja hos Hjärtat.
i lördags till söndags åkte lenaborg&saraArvidsson och familjen arvid på båtkryssning.. Säger bara killar är nice och helt jävla awesome.. bilder kommer sen lite efterdagen och föredgaen bilder för ja orkade inte släpa på mobilen för då hade ja tappat den.. nu idag linde och sen imorgon träning tror ja.. Täääggaa. ♥

It's a beautiful day ♥

2010-09-09 kl 18:00:14 / Allmänt kommentarer - 0

Igår blev de linde och kolla tapeter och så va ja med lilla niklas, ♥ myspys, sen idag vare västa roliga dagen vettafan varför ja va på bra humör som fan iallafall, sen nu ska ja göra klart mina läxor sen slipa lite, packa och sen röra på flesket.. Hej&ha de bra alla bloggläsare ♥


Haha, lite bilder på en liten porrig Lena.. Okej ! :D


Mens utan godis, inte okej..

2010-09-07 kl 20:01:39 / Allmänt kommentarer - 0
Skolan, rätt okej och sen träning, och så åt nån upP mitt godis här hemma.. inte ens roligt...
och jo ja va ju hos tandläkaren också, får inte dricka cola får då kommer ja få fler hhål än va ja har.. men de sket man väll i..

I can't use it anymore

2010-09-06 kl 21:13:27 / Allmänt kommentarer - 0
Kom nyss från linde efter en otroligt rolig dag med mitt band vafan! nu skulle ja gå till holmen på brasan med Max & Aggu men de fick ja inte så ja ska gå och sova och tagga min soovmorgon med tandläkaren, super ♥

Oboy (A' ♥

2010-09-05 kl 19:52:51 / Allmänt kommentarer - 0
Hej okej såhär blev min helg, i fredags skolkort inte okej.. sen åkte ja med Emma, Lina & saris till fellingsbro där vi satt på pizzan i drei timmar, gott och tjockt som fan sen hem och måla med sara sen sov hon här dagen efter vaknade ja med mens verk usch inte roligt inte ens lite och då iväg mot match och vi vannnnn med 6-1 mot hällefors på kvällen va ja med niklas och sov där ♥. sen idag åkte ja hem runt 1 och då fixade ja mig och iväg mot match vi vann idag också med 3-1 mot rynninge, fett nice vafan nu ska ja gå och göra varm oboy och tänka över livet, de behöver alla tycker ja, Pusss för att fotboll är bäst och Jossan är busig ♥

Keep try♥

2010-09-02 kl 13:59:46 / Allmänt kommentarer - 0
undervisningsfri dag i skolan, awesome.. ha H-tid och sen en as lång rast sen friendskort sen hem, nu ska ja nog åka och sola och va med min bästis sen ikväll äre då träning, Kanun jue! ♥


Fin bild, as fast näe ♥

Hej, frövi= emo = ja? ♥

2010-09-01 kl 15:49:46 / Allmänt kommentarer - 0


Naaw, vilket underbart minne, sånt man bara vill få tillbaka! ♥

Igår va ja och kollade match, 4-0 blev de de va synd och idag gick ja till skolan första gången på ett bra tag, inte skönt hade gärnat stannat hemma men ja är ju inte hemma om ja inte är sjuk så emo är ja inte, hhaha eller? aja nu ska ja fixa lite sen göra läxor som ja inte fattar och sen gå ut och gå med pappi, hejdå på er så länge♥