Fina Bankkort!

2013-11-22 kl 14:41:00 / Allmänt kommentarer - 2
 
Mitt nya bankkort har kommit, är så himla nöjd nu kan jag tänka på min lilla misse varje dag när jag inte är i hans närhet!
Idag ska jag fortsätta städa lite sen ikväll har jag bjutit över sara på lite lenis och saris mys, imorgon julmarknade och lite jobb!
 

BEL-pris

2013-11-21 kl 15:18:01 / Allmänt kommentarer - 0
 
Igår var skolans Bel-prisutdelning och jag lyckades vinna, kan bara tacka och ta emot dom 5000kr som mina fina lärare tilldelade mig, snacka om att man blir skolpigg igen, tusen tack!
Idag var jag hemma från praktiken då jag känner mig lite hängig men hade tänkt att städa lite i lägenheten och fixa till, kanske börja julpynta lite lätt?
 
 

sommarbilder

2013-11-20 kl 21:44:44 / Allmänt kommentarer - 0
Hade tänkte att dra igång bloggen igen så här kommer bilder från sommaren, se och njut!
 
Jag och Emma var på Justin Bieber, helt sjuk upplevelse
 
Spelade fotboll i Lindesberg under sommaren
SUMMERBURST MED BRUDARNA!
 
Midsommar

Åkte på Road trip till uddevalla
Kollade landskamper med min familj och hjärtat!
Ullared, 2 gånger faktiskt
Tältade med min fina klass
Umgick med mina fina, och ellinors krogendebut
Prövade ut studentmössa!
Krogen
Träffade Rebeccas fina katt Moa
Några få mobilbilder från turkiet!