My day

2013-01-28 kl 17:42:04 / lilla mig kommentarer - 0
Fredag min födelsedag var en utav de bättre dagarn i mitt liv, spenderade natten med mitt hjärta sen vid 7 var jag med mina tjejer som förfest sen åkte jag och dom bästa Emmorna till krogen och röjde fett! fyfan va roligt de var tackar alla för den otroligt trevliga kvällen! Dagen efter var de kalas med min fina släkt och även igår, antar att man kommer spendera mycket tid på krogen de här året! 

1 day

2013-01-24 kl 10:44:01 / Allmänt kommentarer - 0
Veckan har gått sjukt fort, I måndags blev de aerobics med Emma, sjukt jobbigt men kul och tisdag och onsdag blev de plugg och städning. Idag blir de iväg till Sf för att gå på en mässa och sen så på bio Med alla UF sjukt kul, sen får vi se vad som händer ikväll! Imorgon är de min efterlängtade 18års dag och de ska firas! Puss 

New in

2013-01-19 kl 19:40:30 / New in kommentarer - 0
Veckan har rullt på sjukt fort har inte gjort så mycket mer än att gå i skolan/praktik och tränat! igår efter praktiken blev de lite shopping med mitt hjärta fick bli en jeansväst och en vanlig vit tröja från Gina tricot! 
NÄSTA VECKA LÄR BLI AWESOME EFTERSOM JAG FYLLER 18 PÅ FREDAG!

10days

2013-01-15 kl 20:52:01 / lilla mig kommentarer - 0
Emmas födelsedag var jättebra, hon bjöd på god mat och mycket gott skratt. dagen efter bokade vi summerburst 2013 i Göteborg, kommer bli awesome! 
På söndagskvällen hade jag premiärmatch i Lindetröjan, gick sådär förlorade med 5-4 mot garphyttan men ändå kändes de bra. Igår var de bara skola sen följde jag med Vitkor och Pontus ut på en PW ca 5km. Idag har de varit en chill dag i skolan och sen gick jag iväg på ultimateträning, trodde inte att de skulle vara så svårt har nog underskattat dom som spelar de. Menmen inte min grej nu har jag precis ätit och nu blir de dusch sen krypa ner i sängs, ha en forsatt underbar tisadagskväll fogs!
Bilden är från praktiken förra veckan!

EMMA 18

2013-01-12 kl 10:48:49 / Bara dom bästa kommentarer - 0
Praktiken igår gick väldigt bra, känner att jag verkligen kommer att trivas! men idag blir de inget prat om mig. Ikväll åker jag och firar Emmas 18års dag med Sara och Lina, kanon! GRATTIIISS Världens bästa Emma ♥♥
 
 
 

Nice pic

2013-01-10 kl 22:47:10 / lilla mig kommentarer - 0

Nu ligger jag äntligen i sängen efter en väldigt lång men ändå rolig dag! Åkte 8:10 till Örebro för att ha min första praktik dag, gick väldigt bra! Kom hem vid kvart över 7 och då vart de på med skorna för att träna fotboll! Nu har jag precis kommit ur duschen säger bara en sak, godnatt!
På de igen imorgon!!


Ginatricot

2013-01-09 kl 18:49:07 / lilla mig kommentarer - 0
först skola, sen en pw på 6,7km med Viktor och Pontus och nu en varm dusch sen sängen som förberedelse på första dagen på praktiken imorgon.. Jag är nervös! 

Drive as fart as you can get

2013-01-08 kl 21:15:16 / lilla mig kommentarer - 0

Gårdagen spenderades med massor av teoriprov inför körkortet på körskolan och idag var de första dagen i skolan kändes väl helt okej men de är väl snart dax för lov igen eller? Iallafall efter skolan åkte jag till mamma och pappa och gjort fler prov och tillslut satt de sista så nu kan jag äntligen boka en jävla uppkörningstid, sjukt nöjd!
Nu blir de att titta på the hobbit med mitt hjärta, tack och godnatt


fotboll

2013-01-06 kl 20:10:29 / Allmänt kommentarer - 0
Cupen idag gick väl sådär, förlorade 2 matcher och spelade lika 1 och sen förlorade vi "slutspelet" dock gjorde jag mål!! men vi kom iallafall delad sist.. Såg inte mer än när vi åkte ut men hoppas de gick bra för ekerbrudarna! 
När vi kom hem var de bara att byta om sen vidare mot linde där jag hade för ont i huvudet för att kunna träna men nu är jag hemma igen och ska kurera lite och mitt hjärta bjuder på mat härligt!

5 Januari

2013-01-05 kl 20:39:49 / Allmänt kommentarer - 0
Igår en mysig kväll med tjejerna med mycket god mat som var Linas special.
Idag marieberg med mammi, i inlägget under är de jag köpte + lite grejer till skolstarten, nu har jag tagit bort allt som har med julen att göra och ska bara kolla färdigt på harrypotter sen blir de att byta gardiner, Puss!
Ingen jätte vacker bild men jag bjuder på den imorgon har vi 19månader och jag är på cup så bloggandet blir de nog dåligt med!
 
 

new in

2013-01-05 kl 20:33:35 / New in kommentarer - 0
 
 
 
 

4 januari

2013-01-04 kl 16:14:25 / Bara dom bästa kommentarer - 0

Igår blev de lite fika hos mormor och senare på kvällen en efterlängtad fotbollsträning. Nu ska jag snart gå ner till stationen för att åka hem till lina och äta och umgås med mina bästa vänner, lina, Sara och Emma <3


Work hard

2013-01-02 kl 18:59:53 / lilla mig kommentarer - 0

Hade en super trevlig kväll med viktor, becca och jonisx2. Idag åkte dom hem rätt tidigt och då tog jag och Viktor på oss löparskorna och gick/jogga från frövi till rockhammar! Nu har vi precis fått skjuts tillbaka till frövi och ligger och myser i soffan känner mig som en Klump 1jävla mil, keep it up!

kroppen här under blir min /biff


Gott nytt 2013

2013-01-01 kl 18:31:15 / Allmänt kommentarer - 0

Nyårsafton firades i Lindesberg hemma hos isa, blev inte någon speciellt rolig kväll har iallafall haft bättre jaja! Nu ska jag börja blogga igen har jag bestämt mig för, iallafall försöka..
Idag klämde vi en såkallad "bakispizza" även om jag inte var bakis så satt en kycklingtallrik väldigt fint i magen och sen har jag varit ute och gått en promenad i 45minuter! Känner mig som en ny människa! Lite senare kommer Rebecca och Jonas hit och umgås med mig, Viktor och Jonas, god mat och mycket mys.. Puss