V.7-8

2014-02-16 kl 17:11:26 / Allmänt kommentarer - 0
Studentfesten kunde inte bli mycket bättre hade grymt kul! Kvällen/morgonen var det efterfest och efter att inte sovit på hela natten begav vi oss till skolan klockan 6 för att åka till Romme! Åkte ett par åk sen satt vi i stugan i 2 timmar sen åkte vi en sväng till! Sen var det bara hem och sova! 
På fredagen blev det alla hjärtans dags mys först i skolan, sen träffade jag saris och sedan middag med Viktor på Bamboo, igår och idag har jag jobbat och hejat fram Sverige till 2 guld i staffetten, härligt! Imorgon ska jag klippa mig och sen klassfest sen på tisdag studentkryssning! Göttmos! 












Helgens godbitar

2014-02-11 kl 14:04:15 / Allmänt kommentarer - 0
I fredags blev det jobb efter skolan och sedan till lina för att fira henne med Emma & Sara, hon bjöd på jättegod 3rätters middag! 
Helgen bestod av jobb och bara massa os, som jag är helt besatt av! 
Igår och idag skola och träning och imorgon studentfest och torsdag Romme! Veckan kan inte bli mycket bättre, kalas! 


New in

2014-02-06 kl 16:38:38 / New in kommentarer - 0



Leopardfärgat träningslinne från h&m
Byxor från gina tricot 

32månader

2014-02-06 kl 16:16:04 / Allmänt kommentarer - 0
Har legat hemma sjuk måndag-onsdag lite ont i halsen och sånt trams..
Igår bjöd jag hem grannarna på lite semlor, popcorn och choklad till paradisehotel finalen.
Idag har jag varit i skolan och sen lite shopping med Rebecca och imorgon lite jobb sen mat & hemmamys med mina fina tjejer :)

Och idag och även jag och min pojkvän månadsdag som vi uppmärksammar med lite träning och sen gott ! 

February

2014-02-02 kl 17:05:26 / Allmänt kommentarer - 0
Fyllde 19år den 25, då umgicks jag med familjen och Viktor och var ute och käkade, mer än så blev det inte känner att det inte är lika roligt att fylla längre Haha! 
I fredags var jag ute på krogen med några tjejer från klassen det var super trevligt, igår fick jag min nya mobil och deb funkar super bra var även med mamma, pappa, Claes och Jenny och käkade på wild west i Örebro och det kan jag verkligen rekommendera, tog tid att få maten men det var de värt för vilken god mat det var! 
Idag har jag jobbat 3 timmar och nu lite käk och städ, god söndag!