1 vecka

2012-05-24 kl 15:59:32 / Allmänt kommentarer - 0
Hej små snuttisar  ♥
Efter en förlust mot rynnigne och en vinst mot kif drar jag iväg på träning och kör hårt!
Idag har de varit en varm och lång dag i skolan och har lyckas kämpat till mig ledighet imorgon så då ska jag försöka komma iväg till stan..
& ville bara berätta att de är typ en vecka kvar i skolan och sen lek sen är man fri! (iallafall några månader)
ÄLSKAR LIVET JUST NU, puss..

image description

BLOGGTORKA

2012-05-20 kl 14:23:50 / Allmänt kommentarer - 0
hej, har haft en lite "bloggtorka" har inte riktigt haft tid att blogga, har haft sjukt mycket med fotbollen och i skolan med sista rycket oså och min mobil vill inte fungera riktigt ordentligt med bloggappen så de går inte ihop sig riktigt
menmen, nu ska jag åka iväg på match mot rynninge och så får jag se om jag bloggar lite längre imorgon eftersom jag är ledig!, puss så länge ♥

image description
Sommarbild