eight days

2012-08-29 kl 15:36:23 / Allmänt kommentarer - 0
Har precis klippt gräset och tagit en skön lång dusch eftersom jag var ledig från skolan idag för våra lärare var ute på en utflykt med ettorna! igår blev de lite gymnasiefest och en förfest hos isa med tjejerna, superkväll! Och i helgen åker jag troligtvis till stockholm med, Viktor, Ida, Patrik & Jonis, ska bli jätte mysigt.. Nu ska jag packa och sen åka in till örebro för att spela match mot Kif, Laddad? JA!

3 översta bilderna är från föregående inlägg, från bröllopet (brudparet Helena & Micke) ( Jag & Viktor) och sen monstertruck! ( Jag & min kusin Alma)
den understa bilden är från igår, (jag i min giraffjacka & Rebecca) ♥

no pic

2012-08-26 kl 21:55:55 / Allmänt kommentarer - 0
veckan har gått super fort i skolan och de rullar väl på, har fått ett mördar schema som kommer bli tufft men de klarar jag nog av! i fredags var jag på släktträff och tittade på monster truck med mina kusiner, igår var jsg på bröllop och mot kvällen blev de fest i nora. idag åkte vi till nora igen och köpte godissen hem till amanda och drack kaffe och nu ligger vi i sängen och kollar warrior! godnatt folket! 
 
 

2012 summer vacation

2012-08-20 kl 11:32:46 / Allmänt kommentarer - 0
Har inte bloggat på hela lovet ungefär men har haft de kanon bra!
Har inte gjort något speciellt, varit på liseberg, varit i stockholm, varit på semester och ett par fester annars har jag varit med mina underbara vänner, tränat eller bara suttit hemma och njutit av sommarlovet!
Men imorgon är de tillbaka till verkligheten och nu ska jag sitta i soffan hela dagen, ha de kanon! & jag lovar att jag ska börja sätta igång och blogga igen! ♥