USCH

2012-03-28 kl 13:34:40 / Allmänt kommentarer - 1
Matchen med Eker i helgen gick sådär, vi fick storstryk med 6-1 och cupen gick väl också sådär, förlorade 2 och spelade lika 2 menmen!
Nu har jag varit sjuk i 2 dar och jag får verkligen hets, vet inte hur jag ska göra med allt! ÅHHHH!

& DESSUTOM FUNKAR KNAPPT INTERNETTER NÅGONSTAN OCH MIN DATOR ÄR HALVTRASIG
därför bloggar jag knappt!

FOOTBOLLSHELG

2012-03-24 kl 11:48:09 / Allmänt kommentarer - 0
Jag vet inte om veckan har varit bra eller dålig men jag känner mig iallafall väldig glad idag, Igår hade vi samkväm med laget, jätte mysigt! ♥ idag ska jag spela match med eker och ikväll får jag förhoppningsvis träffa min pojke, imorgonbitte vid halv 7 åker jag på cup, sköööööönt!, Lever livet just nu ♥

20 mars

2012-03-20 kl 20:31:11 / Allmänt kommentarer - 0
I söndags spelade jag match, gick förjävla dåligt & dessutom fick jag röttkort, sugsugsug, igåt blev de ufmässa i örebro och därefter va jag med Isa & Vincent i stan.. Idag har de varit en otroligt seg dag och har mått illa och äckligt hela dagen så idag blev de ingen träning för min del, Imorgon har vi studiedag  & då ska jag troligtvis mysa lite med min ellipelli,
Nu ska jag titta på bigbrother, hejs! ♥

rubrik

2012-03-17 kl 14:23:50 / Allmänt kommentarer - 0
Har verkligen inte hänt någonting i veckan, har chillat galet!
Igår sa jag hejdå till min älskling som är utomlands just nu.. Och senare på kvällen blev de lite party hos isa!
Mammi hämtade mig vid 1 inatt och nu sitter jag och chillar framför skidskytten, idag får bli en sims dag antar jag, hehe puss ♥
& dehär har jag beställt från nelly och junkyard + en bikini!
Fyfan va härligt!!

Tralala

2012-03-12 kl 15:38:21 / Allmänt kommentarer - 0
matchen gick väl sådär, vi förlorade med 3-0 men i helhet gick de skapligt!
Melodifestivalen gick förståss som väntat Loreen van, Jag hejade på ulrik menmen Loreen är helt okej!
& idag skola & jag vill bara säga en sak om lindeskolan den SUGER! helt ärlig, jag får en håltimme på 2timmar och när man går på nästa lektion är man ledig, varje jävla dag! SUG LINDESKOLAN SUG!



Long time ago

2012-03-10 kl 11:05:15 / Allmänt kommentarer - 0
i torsdags efter skolan umgicks jag med Saris en sväng, de va skönt att få träffa henne, sen blev de lite tokigheter och senare på kvällen sov jag hos viktor, igår efter skolan blev de lite käk med mamsen, papsen och farmor och ikväll blir de träningsmatch med Eker och sen massa melodifestivalsmys
! Blirazum! ♥



de finns alltid en sida att stå på

2012-03-07 kl 14:58:10 / Allmänt kommentarer - 1
Idag har jag också varit hemma har mått piss, känner mig som ett emo, menmen Har städat hela dagen och ikväll ska jag försöka gå på sumban och sen lägga mig jätte tidigt..
Pussss

Viktor Larsson

2012-03-06 kl 11:37:59 / Allmänt kommentarer - 0


Igår fyllde min snutti 19 och de firades med tårta och massa mys.

Idag har vi 9månader och jag kan inte säga mer än att jag älskar dig.


Godnatt

2012-03-04 kl 22:21:44 / Allmänt kommentarer - 0

Ligger och tittar på big brother efter en lång dag med fotboll!
Igår en lång kväll på maskerad i mullpyttan och imorgon fyller min fina pojkvän och då blir de massa mys, orkar inte blogga är så sjukt skoltrött så godnatt!