HÖSTLOV

2012-10-30 kl 14:50:12 / Allmänt kommentarer - 0
Höstlov och de är förjäkla skönt!
Har helt fullt upp men här kommer lite som jag hade tänkt att hinna med:
PLUGGGAA MASSOR!
Körskolan
Tapetsera i lägnheten
& Umgås med mina underbara ♥
 
Nej och jag vet inte om jag har hunnit med att berätta att jag har flyttat in i en lägenhet i frövi med min pojkvän och dessutom har jag börjat spelat fotboll i frövi igen för de blev för mycket bilfärder och tog för lång tid.. Menmen nu ska jag sätta fart att plugga vi hörs imorgon kanske? Puss
 
 
 

E T T SNABBT

2012-10-19 kl 12:58:00 / Allmänt kommentarer - 0
Hej, jag vet att jag inte var bloggat på ett tag och de är för att jag inte har något dator och inge internet!
Jag har gjort super mycket kul men nu ska jag på lektion igen så vi hörs väl.
Puss och tack till er som fortfarande följer min blogg, keep it up! Jag ska börja blogga snart igen :*