New in

2013-03-25 kl 16:07:59 / Allmänt kommentarer - 0
Köpte även en ny tröja men hittade ingen bild så fick bara bli på mina nya fotbollsskor!

Hallsberg ♥

2013-03-20 kl 18:49:17 / Allmänt kommentarer - 0
Vart en lugn helg, på lördagen blev de att åka till örebro för lite kinamat med Elli och sen åkte vi för att kolla på Viktors fotbollsmatch i världensbästa Hallsberg, usch jag saknar de så sjukt mycket, måste passa på att åka dit och hälsa på dom under lovet! nu har jag bara gått i skolan och tränat som vanligt, nu har jag nyss bytit om och om en halvtimme blir de träning! imorgon praktik och även på fredag, ses på Marieberg gina tricot. ♥
 
Vecka

Hej bloggen

2013-03-14 kl 20:58:19 / lilla mig kommentarer - 0

Redan torsdag, känns helt sjukt! Är så trött när jag kommer hem från skolan/praktiken/träningen så jag hinner inte att blogg! Veckorna har bestått av de jag skrev ovan och förra helgen blev de krogen och på lördagen melodifinal hos Viktors pappa! Nu längtar jag tills min lugna helg! Hörs sötnosar !


Party for everyone

2013-03-06 kl 13:02:57 / Allmänt kommentarer - 0
Veckorna bara flyger iväg, förra veckan blev de skola och praktik och på fredagen fyllde Saris 18år och självklart firades de med utgång på strömpis, de var en roligt kväll med mycket folk och goda drinkar. Lördagen bestod av pizza och melodifestivalsmys i rockhammar med min familj! På söndagen blev de storstädning inför viktors 20års dag som var igår, min vuxna underbart fina pojkvän, vi har många år framför oss tillsammans.