Can't be my day every day.

2009-12-18 kl 17:44:57 / Allmänt kommentarer - 0
Um, skolan började såhär ungefär jag gick upp extra tidigt för att fixa i ordning mig extra mycket för de va skolavslutning. kom till skolan och allt kändes faktist bra sen julshow och sen julklappsbyte och myys med klassen. efter skolan va de jul-cupen & ska jag vara ärlig så ångrar jag att jag va med eller där överhuvetaget de sög faktist och de gjorde inte saken bättre när alla som va runt omkring va arga. nu kom jag nyss ur en lång dusch och sen ska jag städa för min bror fyller på söndag, Hoppas inte alls dag är som min, Pussen ♥
Hör av er på mobilen så är ni snälla!
& dessutom så ska jag vara mer social sen, men jag har inte orkat nu på ett tag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback