Dålig uppdatering -.-'

2010-01-06 kl 22:02:48 / Allmänt kommentarer - 1
Hey bloggen, nu fungerar min toalett igen, Tummen upp för de! helgen blev helt otrlogt bra, Jag sov hos Saris söndag-måndag och på måndagen drog vi till gustavsvik och badade hela dagen mycket trevligt och många snygga killar, ingen som niklas men de fanns ju skapligt snygga killar menmen, sen åkte vi hem till mig och så sov hon här till tisdagen vi vaknade typ 12 och då gjorde vi fruktsallad och milkshak och sen åt vi sen drog hon hem, sen kom niklas hit och sov och idag har min efterlängtade PP varit med mig, niklas & fisola vi va med anton & jonas och spelade weii eller hur de stavas, Mycke trevlig dag & hela veckan också förresten! Älskar er alla! ♥

& imorgon drar jag till mormor med min bror och förhoppningsvis kan vi kanske dra till stan för jag behöver nya kläder och sånt, sen blire att sola med saris utan solkanonen!  Pussi!


Anonym

Wii*

2010-01-08 20:28:26 URL: http://Jag :) -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback