Happy new year!

2010-01-02 kl 15:43:22 / Allmänt kommentarer - 0

Hmm, just nu undrar jag om 2010 kommer bli ett bra år, för de började ju bra?
Toalett stopp kan inte gå på toa hemma förrens måndag -.-
Haha oootroligt bra början på ett år (y' men jag får väll ta nya tag på måndag right?
Och gårdagen sågut typ sähär; Jag vaknade upp brevid min käraste och sen vid 20 i 12 åkt jag iväg till fbro för att hela dagen inventera på hemköp sen åkte jag hem till mina kusiner för farbror fyllde år, sen blev de hem och sen vidare till pappas jobb för att gå på toa där övningskörde jag lite (jag är bäst *HOST*) sen hem och hoppa i sängen typ direkt. Idag blev jag väckt typ 10 och sen hjälpte vi Farmor & farfar och flytta lite grejer för dom flyttar snart och nu är jag hemma och gör ingenting för jag har inte någoon skjus och ingen får komma hit eftersom toan inte fungerar, hhaha vilken dag. Men imorgon drar jag till saris och sover hos henne! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback