Cup ♥

2010-03-12 kl 23:58:23 / Allmänt kommentarer - 3

Nu är jag hemma och ny duschad och hoppas på att eker vann cupen !
ja blev en rätt konstig kväll men helt okej, först å främst målade jag klart mina naglar som blev lite fail och gick bort nu men jag orkar inte gör om de och sen åkte jag till frövi hämtade sara som till fellingsbro för att kolla på cup, de va roligt och sen drog vi och käkade lite sen tillbaka, då marcus fick ont i hjärtat och dom frågad mig om jag ville spela och de är klart man inte tackar nej till så då vare bara att byta om och tagga för semifinal, lite såhär pinsamt men de fick jag leva med och vi förlorade nog för att jens gjorde mål innan han blåste av men de tyckte inte han så de blev inte mål och vi förlorade fast vi inte gjorde de om ni förstår! ;)
Ja och dessutom vare nog mitt att vi förlorade men de fick dom helt enkelt ta för att jag inte är bäst och dom frågade just mig, lite fail menmen man behöver inte vinna fast vi hade gjort de eller ja nått sånt?
Nu blir de sängen för min del och imorgon iväg till fellingsbro igen på konfirmation Chingeling ! ♥


Alicia

Stackars Marcus, vad hände igentligen? :o

2010-03-13 08:52:36 URL: http://aliciascloset.blogg.se/ -

LENA (;

Har ingenaning, han har ju nått problem med sitt hjärta så han kan bara få ont ibland :S <3

2010-03-13 13:15:40 URL: http://lbboorrg.webblogg.se/ -

Alicia

Ajdå :(<3

2010-03-14 17:17:57 URL: http://aliciascloset.blogg.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback