Lite så här så ni vet

2010-03-13 kl 14:48:36 / Allmänt kommentarer - 1
 

1. Har du ett par rosa string? – Yeeah! (;

2. Vem var den senaste du pussade? – Hmm, Kennie vare nog :)

3. Vad har du för bhstorlek? - 70B eller nått

4. Trivs du med det? - Nja..

5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Palla räkna? ;)

6. Vad gjorde du inatt? – Cattaaadddee på msn! B-D

7. Och i förrgår natt? - Sov :D

8. Vad gör du innan du ska sova? – Smsar tills jag slocknar (Y'

9. Kan du prata med din mamma om allt? – Näe, kanske (;

10. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? – Ja ;o

11. Har du varit gravid? – Tss, näe! :D

12. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? – inte just nu kanske :D

13. Choklad eller glass? - GLLAAASSS = MUMMMMMMMA ! <3

14. Push-up eller T-shirtbh? -Push-up ;o

15. String eller hipsters? –
  Usch för hipsters, isåfall sting men annars bb! (yyy'

16. klackskor eller gymnastikskor? – Gympadojor ;)

17. Kjol/klänning eller jeans? – JEANS!

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - NEJ!

2. Tror du på kärlek? - NEJ!

3. Har du gjort något verkligen ångrar? - Ja, många gånger

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Jadå!

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - De hoppas jag väll inte :o

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – Tss...

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? – HAHA! kanske ;)

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – JA!

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - haha, inte jag inte! :D

10 Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Näea kanske ! :)


Tio Har du nånsin

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? – HAHA!, pekkis momo! ;) <3

2. Har du nånsin velat ta livet av dig? – Haha, jaa efter som jag e emo! ;)

3. Har du nånsin gjort något du ångrar? –  JA! ;o

4. Har du hoppat bungy jump? - As tufft jue! men nej :D

5. Har du nånsin varit med i en olycka? - UMMMMM, nej :)

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? – Klart ;) <3

7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?  haha, näe kanske (a'

8. Har du nånsin gått på bio ensam? – haha, nej :)

9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Ömsesidigt? ;o

10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Jadu! :D


Tio Känslor

1. Saknar du någon just nu? -
Ummmmmmmm, ah! :)

2. Är du glad? – Som alltid ! :D

3. Är du fundersam? – Ja, haha ;)

4. Är du uttråkad? – ja, varför skulle jag annars gör dehär? ;)

5. Är du tysk? - Ja, das ist ja ! (; HAHAH nej ;p

6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - haha, nej :D


Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu?
– 14.41

2. Namn? - Lenis

3. Vart bor du? – Rockhammar Vafan! :D

4 Hur många barn vill du ha? – Massa jue! :D

5. Vill du gifta dig? - jag ska gifta mig rik! ;)

6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Skär :D

7. Har du ätit sushi? - FYFAN! :O NEJNEJNEJNEJNEJ

8. Favoritglass? – Muums, alllla ! :D <3

9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? – typ 3 kanske eller jag vet inte :D

1. Skulle du vilja vara längre? –  HAHA, ja -.-'

2. Skulle du vilja väga mer? – NAJ! :O

3. Skulle du vilja ha sex nu? – JAG ÄR DESPERAT! :O ;)

4. Skulle du vilja dricka dig full nu? – JAG ÄR DESPERAT :O ;)


Kan


1. Kan du röra på öronen? – Haha, om jag använder händerna! ;) <3

2. Kan du slicka dig på näsan? – jag har miini tunga ;)<3

3. Kan du kolla i kors med ögonen? – klart ;) <3

4. Kan dina föräldrar lita på dig? – Ja (a' hahahahahah

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – haha, nja! :D

6. Kan du va på en fest utan att dricka? – klart! :) <3

7. Kan dina vänner lita på dig? – ja (:

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? – hahahahah, ja! :D <3

9. Kan du suga? – jarå! (;

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - nej inte om de är nått jag vill ha ! ;p


Har

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? – Ja (a)

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? – Hihi Ja! :D

3. Har du syskon? – Yes

4. Har du ljugit på någon fråga? - haha nja? ;)

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? – ja de har dom nog ! ;o

6. Har du varit full den här månaden? - Haahahahahah! nej (A)

7. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Huuum? kanske (;

10. Har du haft sex med någon som är två år äldre? - Neje jue! :D <3

11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? niix ;) 


Alicia

Kennie, när? :O:D

2010-03-14 17:16:01 URL: http://aliciascloset.blogg.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback