all i wanted was you

2011-01-09 kl 14:23:22 / Allmänt kommentarer - 2
Igår blev en fail kväll, jag vet inte om ja ska skratta eller gråt.. aja igår fick jag iallafall sova bredvid mina bästavänner som nog är dom ända ja har & de är jag glad över att dom finns där. jag sov inte speciellt mycket 9-10 så jag får väll lägga mig tidigt ikväll och fan inte hoppas ja vaknar.. asså såhär slutar de alltid för mig fast jag får skylla mig själv det är alltid ja som tror och förväntar mig för mycket och då slutar det alltid fail, får helt enkelt sluta hoppas och skaffa mig något annat liv, kul att man tror att 2011 skulle bli bra så blir de as fail efter 9 dagar, jag är fan emo, de här kommer inte sluta bra. great!

Johnny

:(

2011-01-09 20:12:12

Johnny

:(

2011-01-09 20:27:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback