14

2012-12-09 kl 12:40:00 / Allmänt kommentarer - 0
Hej hela veckan har jag känt mig sådär, Men endå blev de iväg på roligheter under helgen, I fredags klippte och färgade jag håret hos Emma! blev jätte bra! Sen åkte jag med Emma E och Rebecca och Julshoppade lite, blev en mössa från carlings och en tröja från gina tricot. sen mot kvällen åkte jag till isis på lite fest. Igår var jag på julmarknad på marieberg och stod och sålde, gick sådär sen stannade jag, mamma och pappa kvar och handlade lite. Mot kvällen blev de att umgås med Sara, Emma och Lina god mat och lite fest. Idag vaknade jag upp och mår inte ett dugg bra, så jag ska lägga mig i sängen snart igen och friska på mig lite.. puss 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback