JAG BLIR SÅÅÅ ARG!

2012-02-29 kl 07:39:34 / Allmänt kommentarer - 0

Ligger i sängen men jag borde vara i skolan, men idag har jag verkligen inge ork.
Igår började jag inte förrens 9:40 och eftersom jag bor i Rockhammar så är jag tvungen att ta 07:40 bussen som är i linde 8:20.  När klockan blev 9:40 kom de in en annan lärare och berättade att våran lärare va sjuk och så fick vi en uppift att jobba med som tog Ca 1 timme och våran lektion var egentligen 3 och en halv så vid halv 12 gick vi lunch och våran lektion efter började halv 1, när vi kom in på den lekionen började han prata och sen tyckte han att vi va så få så vi fick läsa ett par sidor och sen sluta så jag slutade vid 1 och om Claes inte hade kommit och hämtat mig vid 2 tiden så hade jag fått stått och väntat på bussen som kommer 16:40, Jag förstår att dom som bor i linde tycker de är as bra men då kanske ni som arbetar för dehär borde ta hänsyn till oss på landet, eftersom lindeskolan är en bondeskola trottsallt?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback