Linde kaos

2012-02-13 kl 21:36:36 / Allmänt kommentarer - 2

ojojoj!
I Lördags hade jag mys med mina hallsbergstjejor plus Jesper & Chrille, åt pizza och kollade melodifestivalen mycket trevligt! Sen sov Elli hos mig och under natten kom viktor hem och sen igår solade vi lite.
& nu kommer jag till den viktiga delen av dehär inlägget! Jag har valt att byta till Linde skolan och därför åker jag på besök dit imorgon och sedan börjar jag redan på onsdag, ganska tragiskt för jag hade den sjukt bästa klassen i hallsberg men eftersom min pojkvän ville flytta hem så måste jag tänka på min framtid och därför väljer jag Lindeskolan, så de får väl bli bra hoppas jag! Imorgon sista dagen med klassen så en riktig mys allahjärtans dag hoppas jag på & sen på kvällskvisten sover jag nog hos min snutt,  Hör kanske imorgon Puss ♥


amanda

Lycka till på nya skolan Lena! Hoppas det blir bra :)

2012-02-15 14:51:06 URL: http://nattstad.se/amandaihs -

m

Hoppas du inte byter till linde bara för att din kille vill flytta hem...? Låter nästan som det... Hoppas det är för din egen skull!

2012-02-20 16:48:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback