Mitt 2013

2014-01-07 kl 20:46:41 / lilla mig kommentarer - 0
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag fyllde 18år och de medförde krogen & körkort, åkte på summerburst, träffade alla underbara människor från min klass i Linde, var på fotbolls em, åkte på roadtrip, var i Turkiet och såg Justin Bieber!
 
Hur har ditt 2013 varit? Jag har haft både med- och motgångar men tycker att det har bra, har superbra vänner, pojkvän och familj så vad mer kan man önska sig.
 

Blev du kär i år? Jag har varit det i 3år nu.

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Min 18års dag, när vi åkte på summerburst, när jag såg Justin Bieber och självklart veckan i Turkiet!

 

Vad är din största framgång 2013? Jag fick lite extrajobb på tempo och har dessutom jobbat efter min praktik på gina tricot! Har också fått 3st stipendium vilket jag är riktigt nöjd med.

 

Bästa köpet? Är så himlans nöjd med våran fina vita julgran & självklart för mina hello kitty överdrag till bilen som jag köpte av Eve.

 

Vad spenderade du mest pengar på? Resan till Turkiet, kläder och krogen.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Allt positivt gör mig glad men kn säga att när jag såg JB var jag som en 13årig tjej igen!

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? hey brother med avicii, vi lyssnar jämnt på den när vi åker till skolan! och självklart de flesta houselåtarna då de både är på krogen och summerburst.

 

Vem har du umgåtts med mest? Det skulle nog vara Viktor eftersom vi bor ihop och det mesta vi gör vi tillsammans.

 

Vart reste du under 2013? Jag var på summerburst i Göteborg, var på Justin Bieber & Em-final i Stockholm, åkte på Road trip med Sara, Emma & Lina till Uddevalla och så var jag i Turkiet.

 

 

 
Får be om ursäkt att jag har samma bilder på min blogg ska bli bättre på att ta bilder!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback