tjugohundrafjorton

2014-01-07 kl 21:09:28 / lilla mig kommentarer - 0
Jag hade ett uselt nyår, tappade mobilen i toaletten så min mamma fick hämta mig & dessutom fungerar den inte längre! men jag får se på saken från den positiva sidan, det kan bara bli bättre!
Har jobbat lite och tagit de mest lugnt såhär i slutspurten av mitt sista jullov.
Igår jobbade jag sen åkte jag direkt till Fellingsbro där Emma bjöd mig, Sara & Lina på mycket gott. Lina hade gjort iordning en summerburstfilm & en film från högstadiet som vi tittade på och det är helt sjukt vad mycket vi har gjort tillsammans och jag ser verkligen fram emot det kommande året! Sen satt vi uppe till 3 & pratade.
Idag har jag hunnit vara på gymmet sen fastnade jag framför tvn!
Nu blir de sängen och imorgon börjar mitt sista skolhalvår kommer bli awesome!
 

Bild tagen från Lina
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback